Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettallt-annat
Läst 260 ggr
Tara
0

För högt blodtryck.

Till oss chokladälskare kommer en God Nyhet.

Nu finns det vetenskapliga belägg för att en bit mörk choklad om dagen sänker blodtrycket, utan att man ökar i vikt./kram

RubHel
0

Najs :) Synd att jag tycker mörk choklad är väldigt äckligt… XD

Elisabeth-J
0

Men om man blandar mörk choklad med vit choklad, då blir det ju en god ljus choklad och det borde ju också vara nyttigt Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tara
0

#2 Tror nog att det bara är den mörka som gäller, men börjar man äta av den mörka  tycker man den är god, kanske efter några smakbitar och vet man att den gör nytta oxå fungerar det ännu bättre, jag lovar:)/kram

Elisabeth-J
0

#3 Jag ska köpa mörk choklad och lära mig att tycka om det Skrattande

Elisabeth 

Tara
0

"Elisabeth" håller verkligen på dig, du är en Cool och beundransvärd tjej som vill lära dig saker som att äta mörk choklad/ kramar till dig

Bybo
0

Har högt blodtryck, gillar mörkchoklad….:-D

favoritkatten
0

Hurra!!! det e ju kanon - en ursäkt att äta något så gott *L* och hjärtat/blodtrycket ska vi vara rädda om… Ha en underbar kväll alla…

Cina

april4
0

Jag äääälskar mörk choklad. Har fått pippi på Lidl:s vanilj choklad glasspinnar. Dom är såååååå goda, men är rädd att man går upp i vikt av glassen. Vaddå, man lever bara en gång. Eller vad säger ni?Flört

Tara
0

Som sagt unna dig lite godsaker och tänk inte på vikten, då skulle ju vissa av oss aldrig få äta några godsaker./kram

JimJ
0

Det är härligt med choklad. Jag är beroende utav kexchocklad. Dock är det ju inte riktigt mörk chocklad, men gott är det iaf. :-)

Elisabeth-J
0

#10 Men har dem inte kommit med en ny kexcholklad som är mörk?

Elisabeth 

paronskrutten
0

Jodå, Elisabeth, det finns en mörk, men den är faktiskt inte lika god^^

Helena

Elisabeth-J
0

#12 Kunde väl tänka mig det =) Jag har sett att det finns en ny variant men den såg inte lika god ut.

Go och glad--Kexchoklad Skrattande

Elisabeth 

EwaKristina
0

#10  Jim,du gör ju till och med drömfångare av kexchokladSkrattande

JimJ
0

Haha, jaa. Tyvärr var den ju inte till mig, utan till en annan kex-choklad beroende gubbe. Ångrar :-)

JimJ
0

Haha, jaa. Tyvärr var den ju inte till mig, utan till en annan kex-choklad beroende gubbe. Ångrar att jag inte bara gav bort choklad-pappret. :-)

EwaKristina
0

Men snygg och väldigt personlig var den ju oxå!!!SkrattandeKram