Annons:
Etikettpå-löpsedeln
Läst 1638 ggr
AndreasS
7/6/10, 9:48 PM

Äntligen är veckan här

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, äntligen har veckan kommit då stans största händelse sker.

Västerås är sedan x-antal år tillbaka värd för en av världens största bilträffar POWER MEET. Själv ska jag åka runt på min moped läng crusingen med min kamera och rapportera med händelser till en hemsida som jag driver enbart för denna händelse. Iden till denna sida kom jag på förra året så i år är det andra året jag kör.

Från början var vi två fotografer som fotade och har i år fått utökning med en ny fotograf.

Powermeetbilder

Bilden är tagen av mig 2008 under Power Meet.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Annons:
Mona22
7/12/10, 12:16 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Ja, nu har man tagit igen sig efter powermeet. Har varit uppe hela nätterna. Åkte runt i svärfars Chevrolet El Camino-68 .

Älskar att gå på j-berg och kolla på alla fina bilar. Det slogs ett rekord i antal bilar på fredagen , 6800 st.

Nu är det grå vardag igen och man längtar som bara den till nästa PM.

AndreasS
7/12/10, 6:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Som #1 skriver nu är en hej dundrande helg över och som alltid lika trevligt.

Längtar redan tills nästa år.

Jag var ut till J-berg som mediarepresentant åh lik förbannat skulle dom ha 150:- i inträde så då fick det vara, har under de 2 senaste åren -08 och -09 gått in gratis men inte i år. Skamligt i mina ögon. Undrar om lokaltidningens fotografer också vart tvungna att betala inträde.

Mina bilder från 2010 års Power Meet kan beskådas på min hemsida. Länk till 021media hittas i min signatur längst ner. Men jag bjuder på en bild här på sajten.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Upp till toppen
Annons: