Annons:
Etiketttävlingar
Läst 2502 ggr
Djurhemskampanj
4/5/10, 12:22 PM

Rösta för djuren!

Hej!

Vi är trötta på att staten struntar i alla vanvårdade och hemlösa djur!

Rösta på vårt förslag på www.gemensamstyrka.se så att vi kan sätta igång med djurhemskampanjen! Kostar bara ett klick. Du får rösta varje dag!

Här kan du läsa mer om förslaget samt rösta: http://gemensamstyrka.se/ide/vi-bygger-ett-djurhem-sjaelva

Annons:
Faxlin
4/9/10, 6:39 AM
#1

Mycket bra initiativ tycker jag. Det är allt för många djur som lider.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Djurhemskampanj
4/10/10, 1:46 AM
#2

2:a plats just nu! Vår styrka ligger i att vi inte ger upp! Rösta VARJE dag, tjata på dina vänner VARJE dag, sprida budskapet VARJE dag de kommande 21 dagar.

Om alla denna helg spenderar en halv timme på att sprida budskapet för djuren då har vi dubbelt så många röster på måndag :)

Trevlig helg allihopa!


Följ tävlingen på Facebook och sprid budskapet till dina vänner!

Vi har nu även en blogg där vi berättar mer om vår idé.

Djurhemskampanj
4/11/10, 8:14 PM
#3

En Rättviseförmedling-anhängare skriver följande i sin blogg om vår idé:

"Nu håller idén "Vi bugger ett djurhem - Själva!" av Göteborgs Katthjälp på att knappa in på Rättviseförmedlingens ledning. Skrivande stund 5348 mot 5296 röster, det är inte så mycket alltså. Det räcker med ett par tokdårar som röstar hårt dessa sista 20 dagar samtidigt som Rättvisan slackar av. Och det får inte hända. Tänk dig för ett ögonblick vilken extremt mögig idé det där djurhemmet är. "Djurhem så som de finns i England och USA!". Förutom att det är en kortsiktig punktmarkering av större problem är det en TÖNTGREJ.
Det är worst of Kamratposten och Bamse, det är TV4-dokumentär om illa behandlade - och söta - djur. Det är i Kina äter de hundar. You make me like charity, det är fucking Bluth-familjen välgörenhetsgala för sjukdomen "TBA". IDIOTRETORIK. För pöbeln. Samt dålig jävla smak. Ja, min medelklassfitteblogg säger det: Ni äcklade mig redan i MS Word-effekter i rubriken."

Accepterar vi detta? NEJ! SkrikandesVad göra? RÖSTA!!!! SkrattandeBe också dina vänner att rösta, för djurens skull!
http://gemensamstyrka.se/ide/vi-bygger-ett-djurhem-sjaelva

Följ tävlingen på Facebook och sprid budskapet till dina vänner!

Vi har även en blogg där vi berättar mer om vår idé.

SwedenZoo
4/27/10, 11:31 AM
#4

Med Vänliga Hälsningar Rickard Sjödén

Hemsida: www.SwedenZoo.com Fotogalleri: Flickr.com

  

[lejdyga]
9/10/11, 2:12 PM
#5

Röstatde på er, jag är glad att  nån tänker  på djuren !

WeirdFreak
10/29/11, 1:55 PM
#6

Kan man fortfarande rösta?

Med vänliga hälsningar Sofia och alla djuren!

Annons:
Upp till toppen
Annons: