Annons:
Etikettpå-löpsedeln
Läst 1344 ggr
AndreasS
3/24/10, 7:40 PM

Har ni missat?

Nu är det ett tag sen jag var här inne och härjade runt, men nu är det slut på lugnet.

Skulle tipsa om denna nyhet.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Annons:
Anders 50
3/24/10, 8:24 PM
#1

Va kul!! Glad

Ja, här händer det inte så mycket….

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Sisa]
3/25/10, 12:04 AM
#2

Det var kul…men jag håller med Anders, måste finnas massor av Goda Nyheter…gäller bara att komma på vilka…Obestämd

AndreasS
3/25/10, 12:16 AM
#3

Det finns massor med goda nyheter säkerligen.

Jag ska se om det händer nått skoj i morgon som jag kan dela med mig av i morgon.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

[Sisa]
3/25/10, 12:19 AM
#4

# 3

Då ser vi fram emot imorgon…Flört

AndreasS
3/25/10, 12:21 AM
#5

Får hoppas på att det händer något spännande och har förhoppningsvis med mig kameran så det blir bilder på det roliga också.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Faxlin
5/26/10, 3:04 PM
#6

Tur jag har er i alla fall när jag  själv är inaktiv av personliga skäl.

Men som ni säger, det finns massor med goda nyheter, gäller bara att hitta dom :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
AndreasS
5/27/10, 1:17 AM
#7

Dessvärre så är ju jag bara med om tråkigheter för det mesta, olyckor, bränder, mord m.m och så ibland dyker man upp från ingenstans med något gott.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Faxlin
5/27/10, 1:25 AM
#8

Fast man kan vinkla de olyckorna till lycka med. En brand är en olycka i sig, men om ingen dör är det en större lycka än olyckan att det brann :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Upp till toppen
Annons: