Annons:
Etikettdagens-goda-gärning
Läst 1431 ggr
Faxlin
9/21/09, 1:06 PM

Dagens största ros till Liinda och Fredde

Japp dagens största ros bukett går garanterat till Liinda och Fredde. Ni ska ha stort tack för att ni finns.

Tack för att ni så snabbt ställde upp och kom när jag ringde er. Och tack för att ni kör in mig till sjukhuset så jag kan vara med Kalle.

Kram på er

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
LiindaH
9/21/09, 4:53 PM
#1

Klart vi ställer upp!

ps, jag gav dina ungar glass ;) eller dom fråga.. jag sa ja ;P

// Liinda

Anders 50
9/21/09, 9:35 PM
#2

Klart Liinda ska ha en ros!

Men blir lite orolig? Kalle på sjukhus? Vad har hänt?

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Faxlin
9/21/09, 10:21 PM
#3

#1: Klart okej att ge dem glass i dag :-)

#2: Han har tappat all känsel i höger ben och arm och hand. Så nu ligger han inlagd. Jag har precis kommit hem.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anders 50
9/21/09, 11:39 PM
#4

Oj då, det var inte bra! Hoppas det går över och inte blir bestående.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Faxlin
9/21/09, 11:54 PM
#5

Tack. Jg hoppas det samma kan jag lungt säga.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Norum]
9/22/09, 8:43 AM
#6

Nämen?! Förvånad Nu blir jag ju orolig… Vad har hänt, varför blev det så? Inte för att det hjälper men jag kramar om er och hoppas på det bästa..

Annons:
Faxlin
9/22/09, 1:17 PM
#7

Tack Åsa. Och jo det hjälper lite med kramar faktiskt. Känner mig så ynkig och liten utan min bättre hälft hos mig. Varför det hände är det ingen som vet. Han är ju inte direkt överviktig hellerså de kan skylla på det. Inte röker han och inte tar han droger. Så de står lite fundersam. Men de söker svaret hela tiden. Det är bara att vänta och hoppas på det bästa. Och det är vad jag gör nu.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Norum]
9/22/09, 5:42 PM
#8

Fy vad otäckt.. vet alltför väl hur du känner det. Urk..

(vill du prata vet du vart jag finns.)

[Jeremina]
9/25/09, 2:44 AM
#9

Faxlin! Det är klart att sådana vänner ska ha en kram från alla som kan och vill ge och jag ger dig Faxlin styrkekramar!

Har de kollat om inte han fått propp från halspulsådern.

Läs mitt inlägg på Stroke iFokus om det och att det lätt kan förhindras…håller båda tummarna för er fast vi inte känner varandra!

Faxlin
9/25/09, 10:54 AM
#10

#9: Nu har de checkat upp hela gubben. Och alla läkare står och kliar sig i skallen och konstaterar att det inte finns något som skulle ha gett honom en propp. De har kollar varenda åder, kärl och allt annat med. Inget som ger ens en fingervisning om varför. Så vi får nog leva i ovissheten om varför det hände.

Och jag får leva med vetskapen att jag skulle ha kunnat förhindra förlamningen i armen om jag fått in honom tidigare. Saker som säkert kommer bli svåra att lära ossleva med, men det går nog.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Norum]
9/25/09, 4:46 PM
#11

Du ska då absolut inte ta på dig skulden! Det var det dummaste… Skrikandes Så kan du ju inte tänka heller… Shit happends, vet du.

Ni får ta hand om varandra ordentligt och leva med vetskapen om att ni älskar varandra och har det bra. Ni bor bra, har bra ungar och plats för alla djuren.. Det är det ni ska fokusera på… ser du! Glad

[Jeremina]
9/25/09, 5:05 PM
#12

#10 Det är läkarna och deras vetenskap som ska upptäcka ev risker och inte du vännen!

#11 Håller med dig!

Faxlin
9/25/09, 11:53 PM
#13

#11: Japp shit happens, men det är svårare när man själv känner sig skyldig. Och jag vet att det är därför det tog så hårt det sköterskan sa. Eftersom jag redan hade skuldkänslor innan jag kom in då jag insett vad det var.

#12: Tack din ord värmer både här och på stroke.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
LiindaH
9/26/09, 12:42 AM
#14

önskar det fanns något jag kunde göra .

känner mig galet hjälplös..
önskar verkligen jag kunde göra något :(

// Liinda

Upp till toppen
Annons: