Annons:
Etikettpositiva-dikter-och-poem
Läst 1446 ggr
Asfaltsblomma
2009-06-23 13:33

Slutfinalen är igång nu ... så spännande!

Hej alla fina människor. Nu, äntligen har Serums Poesicup dragit igång den slutliga finalen. Jag har tagit mig enda hit. Jag är så glad över det och över att jag kunnat beröra så pass många hjärtan/själar att det blivit möjligt. Jag lägger in en länk här så kan du titta in på tävlingssidan och läsa min dikt. Tycks den om/berör den dig så går det att rösta ;). (Blir det fel med länken här så den inte funkar är det bara att markera webadressen, kopiera och klistra in i adressraden.) Jag önskar alla fina ifocusare en fantastisk fortsättning på denna varma och sköna sommarvecka.Glad

http://www.serum.se/poesicup/match_1/slut.php

Kraaaam

Mia

Annons:
Linn
2009-06-24 16:10
#1

Tyckte din dikt var bäst även denna gången så du fick min röst idag också :)

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Asfaltsblomma
2009-06-24 18:12
#2

Men vad roligt att höra Glad.

Önskar dig en fantastisk sommarkväll.

Kram

Mia

Linn
2009-06-24 18:12
#3

Detsamma till dig :D

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Faxlin
2009-06-25 17:33
#4

Vad roligt. Jag tycker det är super roligt att följa det här.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Asfaltsblomma
2009-06-25 18:48
#5

Vad glad jag blir av att höra det. De flesta tycker det är kul, och kan glädjas med mig och t o m tycker om mina dikter. Men tyvärr finns det några som inte uppskattar detta, som tycker att det är som SPAM, och att det inte hör hemma här. Blir ledsen över det. På en ifocussajt tog de bort den här tråden ?? Jag vill bara glädja människor och genom det jag skriver uppmuntra människor att orka med när livet blir svårt. Det tycker inte jag är fel??? Om det nu gå bra för mig i poesicupen är det roligt om människor kan glädjas med mig. Tack för att du gör det!!!! Det värmer mitt hjärta såå.

Gooo kram

MiaGlad

Upp till toppen
Annons: