Bildbanken

Lek med hund och kamera.

2009-06-08 22:19 #0 av: Anders 50

Lekte lite med nya kameran igår, och motivet fanns inte långt borta...han blir 5 mån på torsdag.

Är inte riktigt vän med kameran ännu, så bilderna blir som de blir.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Anmäl
2009-06-08 22:20 #1 av: Anders 50

Katten Hasse motioneras flitigt nuförtiden!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Anmäl
2009-06-08 22:21 #2 av: Anders 50

Och så måste korna kollas...

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Anmäl
2009-06-08 22:22 #3 av: Anders 50

Lite bus på rätt sida om staketet skadar inte!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Anmäl
2009-06-08 22:24 #4 av: Anders 50

Och en puss!  (Fast här knäppte jag för sent.)

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Anmäl
2009-06-08 22:27 #5 av: Anders 50

Lite bus med kalven..

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Anmäl
2009-06-09 00:20 #6 av: Mezzzanina

Ha ha ha, vilka roliga bilder!Han är ju lika stor som korna!Jätte fin är han!Vad heter han?Ser ut som en varghund

 

Anmäl
2009-06-09 01:01 #7 av: LiindaH

men.. men... nääh :'(

Anmäl
2009-06-09 01:15 #8 av: [Norum]

Det är en Irländsk varghund... Arrak. Han är skitmysig! :-)

 

// Skruttis

Godmanskap & Gmfinfo

Anmäl
2009-06-09 01:21 #9 av: LiindaH

Jag anser att dom kan ta och gömma sin jädra kamera igen..
Den va iallafall inge bra..

Anmäl
2009-06-09 01:25 #10 av: [Norum]

Kameran är det inget fel på, Linda.. :) Världens bästa kamera!

 

// Skruttis

Godmanskap & Gmfinfo

Anmäl
2009-06-09 01:31 #11 av: LiindaH

Fnyss heller...

Anmäl
2009-06-09 01:33 #12 av: [Norum]

Tänk att du aldrig är nöjd du... :(

 

// Skruttis

Godmanskap & Gmfinfo

Anmäl
2009-06-09 01:43 #13 av: LiindaH

Jo det är jag visste...
Älskar att se bilder på vovven, åh trädgården =)
Men ej bakgrunden!

Anmäl
2009-06-09 01:55 #14 av: AndreasS

Att fånga en springande hund med en kamera är inte det lättaste, har försökt och inte fått en enda bra bild ännu. Det jag vet att när man fotar med systemkamera så är det snabba slutartider som gäller.

Anmäl
2009-06-09 12:47 #15 av: Faxlin

Helt underbart att få se bilder på lillen igen.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anmäl
2009-06-09 13:10 #16 av: AndreasS

Retas lite med dig Faxlin genom att lägga in en bild på Zazzie.

Anmäl
2009-06-09 19:00 #17 av: Anders 50

Den skärpan var det inget fel på! (inte hunden heller)   Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Anmäl
2009-06-09 19:12 #18 av: AndreasS

#17 Nej, den bilden går inte av för hackor och inte hunden heller Skäms

Bilden är tagen med min Nikon D70 med Nikkor AF 70-300mm objektiv.

Anmäl
2009-06-09 19:45 #19 av: Faxlin

#16: Nej men, va? Så där kan du ju itne göra. Du kommer helt klart se till att jag bara måste träffa henne en vacker dag. Hon är såååååå snygg. Vill ha!!!!!

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anmäl
2009-06-09 19:51 #20 av: [Norum]

*19 Jasså?! Så nu duger inte Lillen???? Buhu Gråter

 

// Skruttis

Godmanskap & Gmfinfo

Anmäl
2009-06-09 23:03 #21 av: AndreasS

Mohahaha

Anmäl
2009-06-09 23:05 #22 av: Faxlin

#20: Men Lillen är söt. Men ärligt talat är det Zazzie jag skulle stjäla om jag kunde :-)
Det är liksom min ras det. ;-)
Men jag längtar efter att träffa dig och Lillen i sommar. Bara det att jag inte kommer stjäla honom för dig :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anmäl
2009-06-09 23:24 #23 av: AndreasS

Hoho då får jag ta in hennes tilltänkta fästman och mamma hit då när du kommer på besök. Mamman är inte och leka med.

Bild på Zazzies mamma. (jag som fotat)

Anmäl
2009-06-09 23:24 #24 av: AndreasS

Här är hennes pappa.

Anmäl
2009-06-09 23:33 #25 av: Anders 50

Fadern ser väldigt lugn ut, men modern verkar vass!

(liksom i människovärlden?)     Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Anmäl
2009-06-09 23:38 #26 av: Mezzzanina

Åh Skruttis..Är det din vovve!GladDå förstår jag kopplingen där!Har ju sett honom på bild som valp!Ha ha ha!

Vad han har växt fort.

Han är jätte fin Anders!

Anmäl
2009-06-09 23:40 #27 av: AndreasS

Pappan var inte och leka med. Riktigt monster, Tyvärr finns han inte med oss längre på grund av den där j*vla cancern.

R.I.P Miklo

Anmäl
2009-06-09 23:43 #28 av: LiindaH

Nej thats it.

Nu lämnar jag denna tråd för gott.

Anmäl
2009-06-10 00:02 #29 av: AndreasS

#28 Inte bli rädd nu.... Det är juhe bara bilder...

Anmäl
2009-06-10 08:09 #30 av: [Norum]

*26 Jodå, både jycken och den knäppa Anders är min.. haha

Detta är fadern till Lillen..

 

 

 

// Skruttis

Godmanskap & Gmfinfo

Anmäl
2009-06-10 11:01 #31 av: AndreasS

#30 Jisses det är ju en kalv. Tungan ute

Anmäl
2009-06-10 14:04 #32 av: Faxlin

#23: Har inget emot lite vassare hundar.
Dock ska de vara uppfostrade. Hatar folk som har brukshundar och inte inser att en ordentlig uppfostran krävs för att inte öka på deras taskiga rykte.
Se bara på Liinda som tror att de alla är mördarhundar. ;-) Det kommer sig garanterat av ouppfostrade hundar som haft fel ägare.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anmäl