Annons:
Etikettlokaltidningen
Läst 1049 ggr
AndreasS
6/22/09, 1:13 PM

Västerås Vardagshjälte

Min kusin är med i en tävling om vem som bir Västerås vardagshjälte. Vad han har gjort för att få förtjäna titeln Västerås Vardagshjälte kan ni läsa om här.

Röstningen pågår t.om 26:e juni. för att rösta skicka ett SMS Skriv VLT (mellanslag) HJÄLTE (mellanslag) 4 som är min kusin.Skicka det till 72680 Priset är 5 kr, inkl moms per sms.

Jag hoppas att det var ok att jag raggar röster här ?? Oskyldig


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Annons:
Moa-16
6/22/09, 2:37 PM
#1

Vilken kusin du har. Har röstat:D

AndreasS
6/22/09, 4:29 PM
#2

Tackar från oss båda


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Anders 50
6/22/09, 10:13 PM
#3

Starkt gjort!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Faxlin
6/23/09, 10:22 AM
#4

Klart det är okej att du raggar röster här. :-) Det är väl en god nyhet att han har chans att vinna den titeln. Så då passar det här :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AndreasS
6/23/09, 11:20 AM
#5

#4 Bugar och bockar.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Linn
6/24/09, 4:14 PM
#6

Wow! Helt okej även för min del och det smsades iväg en röst från mig med! Riktigt strongt gjort av honom!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
AndreasS
6/24/09, 5:41 PM
#7

Jag tackar för erat stöd å hans vägnar.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

AndreasS
6/27/09, 5:53 PM
#8

Nu har vinnaren korats och det var min kusin som vart Västerås Vardagshjälte 2009. Glad

Här kan ni läsa om vinnaren.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Faxlin
6/27/09, 8:56 PM
#9

Grattis till din kusin :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Linn
6/29/09, 6:17 PM
#10

Grattis grattis till kusinen!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Upp till toppen
Annons: