Annons:
Etikettlokaltidningen
Läst 1206 ggr
AndreasS
6/26/09, 2:07 PM

Rix FM Festivalen i Västerås

Radiokanalen Rix FM:s kringresande artistturné var torsdagens höjdpunk då tusentals festivalbesökare tagit sig till den Stora scenen på Fiskartorget i Västerås för att se de svenska popartisterna Erik Hassle, Star Pilots, Janet, Kim, Robin Bengtsson, Basic Element, Velvet, Lili & Susie, Ramsells och Ragdollz. Och inte minst det amerikanska bandet Daughtry.

Foto: Andréas Sandberg - xylencr3w.se

Uppställningen, som underhöll i drygt tre timmar, lockade både barnfamiljer, unga och vuxna. En del hade picknick på andra sidan ån medan andra trängdes framme vid kravallstaketet framför scenen för att se och sjunga med till sina favoritartisters uppträdande.

Fler bilder från Rix FM Festivalen.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Annons:
Faxlin
6/26/09, 10:49 PM
#1

Ja de brukar dra bra med folk när de dyker upp de där :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

LiindaH
6/28/09, 8:23 PM
#2

Underbart att det fortfarande drar lika många.
Men likaunderbart att slippa det ;)

// Liinda

AndreasS
6/28/09, 9:51 PM
#3

#2 Säger du bara för att du inte längre är Västeråsbo.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

LiindaH
6/28/09, 9:59 PM
#4

#3: haha även om jag bott i stan så hade jag inte gått ;)

// Liinda

AndreasS
6/29/09, 1:24 AM
#5

Alltid lika roligt när det händer nått i stan och nu stundar Power Meet kommande helg.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

LiindaH
6/29/09, 1:34 AM
#6

HUA! Ah Power Meet! Det är en story för sig..

_

*njuter av att sitta i skogen oh bara ta det lugnt*_

// Liinda

Annons:
Upp till toppen
Annons: