Annons:
Etiketttips
Läst 1166 ggr
Faxlin
3/15/09, 12:08 AM

Hur man kramas

Instruktion till hur man kramas:

Först hitta ett barn…..

   

 

 

 

Om Du inte skickar vidare kommer någon ut och pinkar på Din dator


Se nedan

 

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
BitteS
3/15/09, 12:17 AM
#1

Jösses så nervös jag skulle bli om en sådan bjässe skulle lägga sig på min bäbis!

Faxlin
3/15/09, 12:22 AM
#2

#1: haha, de är rätt fredliga av sig faktiskt. De stora hundraserna brukar ha större koll på det där med försiktigthet runt bebisar. Men det ser självklart mycket mer skrämmande ut än om det varit en fjärilshund :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

BitteS
3/15/09, 12:36 AM
#3

Du har nog rätt i  att man tror det är mindre farligt med en liten hund. När jag gick på förstahjälpenkurs för många år sedan, sa han som höll i kursen att han hundra gånger hellre blev biten av en stor hund än av en liten. För en stor hund biter och håller kvar, medans en liten går fram som en symaskin och biter om och om igen. 

Men om ett sådant litet pyre som den på filten skulle anfallas av en sådan bjässe så fanns det nog ingen återvändo för den lille. Det gäller nog att ha koll på dem.

Man har sett bilder på många offer som blivit anfallna och bitna av hundar och det är ingen rolig syn.

Jag blev själv biten som barn av en kompis hund. Stod hemma i köket hos hundägaren, hunden kom fram till mig, viftade på svansen  och jag sträcker fram handen för att klappa den. Då hoppar den upp och biter mig rakt över käken. Resultatet blev ett djupt bett i överläppen och ett hål under hakan. Därför har jag stor respekt för hundar.

Mezzzanina
3/15/09, 1:13 AM
#4

Tycker inte att Mastiffen ser så farlig ut.Jag skulle nog mest oroa mig för hundens tyngd i så fall.Det var en söt bildserie!

Faxlin
3/15/09, 1:18 AM
#5

#3: Förstår så väl att du har stor respekt för hundar då. Själv är jag absolut inte hundrädd ( ja om man bortser från taxar då), men jag har respekt för alla hundar. Är noga med att avläsa dem. Men jag skriver direkt under på det som han som höll i första hjälpen kursen sa. Jag blir också hellre biten av en stor hund än en liten. Även om jag självklart föredrar att inte bli biten alls. ;-)

#4: Ja men visst är den lite söt :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

elize-l
3/15/09, 9:35 AM
#6

Vilken härlig bildserie, bebisen ser ju oxå väldigt nöjd ut =)

Annons:
Anders 50
3/15/09, 9:36 AM
#7

Vilka mysiga bilder. Får se om nåt år då våran vovve blivit fullvuxen och vi får tag i en bäbis om det kan bli en likadan bildserie.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Upp till toppen
Annons: