Annons:
Etikettros-utan-ris
Läst 1325 ggr
Mitralis
3/23/09, 5:29 PM

Snäll upphittare

Idag var jag nere på stan och shoppade på Fannys konkurs rea.

Mäkta nöjd med mina 2 klänningar inhandlade till det facila priset av 37,50kr 50kr och en tröja för 100kr gick jag iväg till H&M för att köpa strumpbyxor. Ser ett par byxor på rea värda att provas. In i hytten, ut igen hänger tillbaka byxorna och går till kassan för att betala strumpbyxorna.

Går iväg till biblioteket och får panik. Vart är Fannykassen!

Ringer till H&M, men ingen kasse. Joggar ändå tillbaka till butiken och frågar om den kommit in. Där i kassan låg min kasse och väntade på mej.

Helt underbara människor det finns som lämnar in det dom hittar =)

Det var ju inga stora summor det handlade om. Men till saken hör att jag har väldigt speciell kroppsform, det är inte mycket som sitter snyggt på mej och dessutom är jag arbetslös så varje slant är värdefull.



Annons:
Anders 50
3/23/09, 6:43 PM
#1

Vilken tur att det finns ärliga människor. Och just en sån här sak blir man ju extra glad över.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Linn
3/23/09, 8:20 PM
#2

Härligt att det finns en del ärliga människor här i världen som gör sådant! Skrattande

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

LiindaH
3/23/09, 10:22 PM
#3

Härligt att höra =)

Åh vilka kapp du gjorde, hoppas du kommer trivas i kläderna också =)

// Liinda

Faxlin
3/23/09, 11:11 PM
#4

Visst är det härligt. Sådant här får en att inse att det finns hopp för mänskligheten i alla fall.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Cajza
3/28/09, 12:43 AM
#5

Visst är det härligt att det finns ärliga människor. Så skönt för dig att få tillbaka din kasse med dina saker i.

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Upp till toppen
Annons: