Ros utan ris

Dammsuga

2009-02-07 11:54 #0 av: [Norum]

Min sambo ska visst dammsuga i dag! Han säger att han är expert på det så det ska bli spännande att se hur det står till med den saken.. haha

 

// Skruttis

Godmanskap & Gmfinfo

Anmäl
2009-02-07 16:42 #1 av: Faxlin

Vad skönt för dig att slippa dammsuga då :-)
Skicka över honom hit sedan. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anmäl
2009-02-07 16:49 #2 av: [Norum]

Han håller på just nu... En riktig ängel när han är på det humöret.:-)

 

// Skruttis

Godmanskap & Gmfinfo

Anmäl
2009-02-07 17:02 #3 av: Faxlin

Ohh, men jag behöver också en ängel här hemma. Fast jag ska kanske inte klaga. Här tog sambon med barnen ut i skogen och grillade korv så jag får vila. Inte skoj att vara sjuk.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anmäl
2009-02-07 17:04 #4 av: [Norum]

Då har du en egen ängel.. Fast 4 glin i skogen är nog roligare än en snorig käresta.. Flört

 

// Skruttis

Godmanskap & Gmfinfo

Anmäl
2009-02-07 17:07 #5 av: Faxlin

haha, ja jag tror också det. Fast det är klart jag har legat i sängen hela dagen så han har inte behövt varken se eller höra mig. Bara när jag hostat så jag kräkts, så har han märkt mig när jag kommer förbi springande :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anmäl
2009-02-07 17:09 #6 av: [Norum]

*5 Tycker faktiskt lite synd om dig nu... Kryp ner ordentligt under täcket och sköt om dig ordentligt! Det verkar du behöva..

Skickar en go och feberfri kram..

 

// Skruttis

Godmanskap & Gmfinfo

Anmäl
2009-02-07 17:13 #7 av: Faxlin

#6: ja jag ska nog ta dig på orden. Göra lite te denna gång och krypa ner och ynka mig själv. Känner mig som den mannen i reklamen för nässpräy elelr vad det var. Han som sa:
Då vet de inte hur det är när en man är riktigt förkyld. Han låter så ynklig när han säger detta :-)

Tackar för kramen. Undviker att krama tillbaka på riktigt. Vill inte smittas. Men sänder en tanke kram :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anmäl
2009-02-07 17:17 #8 av: [Norum]

*7 Jag riktigt ser honom framför mig! Snacka om en nära döden upplevelse för honom.. haha Stackars karl! Skrattande

Kryp ner du och ha det så gott du kan.. :)

 

// Skruttis

Godmanskap & Gmfinfo

Anmäl
2009-02-07 17:22 #9 av: Faxlin

#8: Japp jag ska göra det. Måste tyvärr hit med jämna mellanrum för att hålla koll inne på iller så de inte har ihjäl varandra eller sajten är riven när jag kommer tillbaka. Vore det inte för iller hade jag inte tittat åt datorn nu kan jag säga.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anmäl
2009-02-07 18:20 #10 av: Anders 50

Vill bara meddela att jag äntligen fått lov att dammsuga här hemma. Alla dammråttorna är infångade och katterna har fått motion då jag jagat dem från rum till rum med dammsugaren.

Tänk om man kunde få lov att städa lite oftare!   Oskyldig 

 

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Anmäl
2009-02-07 18:21 #11 av: [Norum]

*10 Man ska vara försiktig med vad man önskar sig! Det kan faktiskt gå i uppfyllelse.. Cool

 

// Skruttis

Godmanskap & Gmfinfo

Anmäl
2009-02-08 00:06 #12 av: Faxlin

#10: haha, det kan säkert ordnas. Det är jag övertygad om :-)

#11: Klart man ska göra dem till viljes och gå dem till mötes nr de har sådana där önskningar :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anmäl
2009-02-11 18:59 #13 av: AndreasS

Finns inget tråkigare än att dra snabeldraken...

Anmäl
2009-02-12 22:40 #14 av: Linn

#13 håller med dig. det är bra tråkigt!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Anmäl
2009-02-12 23:19 #15 av: Anders 50

Tycker det är helt ok. Och så ligger man ju bra till hemma sen.

 

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Anmäl
2009-02-13 01:13 #16 av: [Norum]

*15 mmm kanske det.. Oskyldig

 

// Skruttis

Godmanskap & Gmfinfo

Anmäl
2009-02-13 22:58 #17 av: Saintpaulian

Jag tycker också att det är urtrist att dammsuga, men så har vi bara 34 kvadrat så jag förtar mig inte om jag dammsuger hela lägenheten precis hihi

Anmäl
2009-02-13 23:23 #18 av: [Norum]

*17 Den måste du väl nästan kunna nysa fri från damm?? *retas*

 

// Skruttis

Godmanskap & Gmfinfo

Anmäl
2009-02-14 22:38 #19 av: Saintpaulian

Jo det går nästan, om man ställer sig i mitten av rummet och liksom sveper nysningen mot balkongdörren Tungan ute

 

(vi står i lägenhetskö, vi tycker inte det är kul med studentboende)

 

 

Anmäl
2009-02-14 23:36 #20 av: [Norum]

Bara så du vet, Lillen ryms inte i en liten lägenhet! Ska du ha honom när matte shoppar loss så.. haha

(vart bor du egentligen?)

 

// Skruttis

Godmanskap & Gmfinfo

Anmäl
2009-02-15 09:32 #21 av: Saintpaulian

Jag bor i en liten by som heter Bua, den ligger på västkusten ett par mil från Varberg.

 

Anmäl