Annons:
Etiketthistorier
Läst 1133 ggr
Hawknestgrove
9/10/07, 10:59 PM

Inte vad ni tror....

 

Han: Hej!! Hon: Hejsan! Han: Roligt att du kunde komma.Jag har förberett allt. Hon: Jaha, ja jag har ju aldrig gjort det här förut. Han: Inga problem. Det kommer att gå bra. Hon: Hmm, det känns lite spännande. Han: Du, jag har köpt en sån här (håller upp). Du kan väl ta på dej den. Hon: NÄÄ, du skojar?! Han: Jag skojar inte. Hon: Den är ju löjlig. Man kan väl inte ha en sån där på sig. Han: Ta på den nu. För min skull! Hon: --------- Ja, jag gör väl det då. Han: Så. Det blev ju fint. Hon: ---- Han: Ja, då börjar vi då. Vi sätter oss. Hon: Hur gör man? Han: Du tar den i handen. Hon: NÄÄ, va äckligt!!! Han: Nejdå. Ta om huvudet med ena handen. Hon: Ja, å sedan då? Han: Jo, sen tar du och drar med den andra. Hon: Såhär! Han: Ja just så. Det gick ju fint. Hon: Och nu då? Han: Nu suger du. Hon: Nääähää, du skojar!!?? Han: Nej, jag skojar inte. Sug nu. Hon: Va, äckligt. Skall man verkligen göra så här?? Han: Ja. Hon: Är du säker? Han: Jadå, jag har gjort det här förut. Lita på mig. Sug nu. Hon: (suger) Hmmmmmmmm. Han: Nå, vad tycker du? Hon: Smakade salt. Han: Ja, det var väl gott?? Hon: Inte alls så dumt. Hur gör man nu då? Han: Nu särar du på benen. Hon: Va, vad sa du??!! Han: Du särar på benen. Hon: Såhär, menar du? Han: Ja, fast du får sära på benen mera annars kommer man inte åt. Jag skall visa. Hon: Jaha, jag förstår. Han: Just så. Och så tar du den här i handen igen. Hon: Hmmm. Han: Sedan när du pillat fram den här så stoppar du den i munnen. Hon: Jaa. Han: Aaah, där gick det. Hon: Vad gör man med det här gula? Skall man äta det. Han: Ja, kan man göra om man vill. Hon: Jaha. Hmmmm. GOTT!! Han: Hmm, det är inte dumt. Hon: --- Han: Se på mig nu. Jag försöker pilla fram den här lilla skära med fingrarna. Hon: Hmmm! Han: Det kan vara lite svårt ibland och då får man använda munnen. Hon: Hmmmmmmmm!! Han: Man kan suga lite också, då kan det ibland gå lättare. Hon: (suck) Hmmmmmmmmmmmm!!! Han: Nu gick det!! Hon: Jaaa. Han: Tyckte du det var gott? Hon: Ja, det var faktist inte så dumt. Han: Vill du ha mera? Hon: Ja, gärna. Men du, måste det vara så här omständigt?? Han: Jo, men det går till så här när man äter kräftor.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Karl_Norberg
9/11/07, 2:53 AM
#1

hahahaha den var helt underbar hahaha  såååå bra   *skrattar högt*

Elisabeth-J
9/11/07, 11:46 AM
#2

*asgarvar* Skrattande

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Alex
9/11/07, 2:16 PM
#3

Hahaha :D

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

[Caroline92]
9/11/07, 11:17 PM
#4

*asg*
Men vaddå…va det meningen att man skulle tro att dom gjorde någonting annat? *kliar sig i huvudet* Oskyldig

Karl_Norberg
9/11/07, 11:34 PM
#5

hihi*fnissar lite mera*

Jenna-Gun
9/12/07, 12:55 PM
#6

Näe inga kräftor hos mej inte.

Annons:
storkenflyger
9/12/07, 9:24 PM
#7

Hahaha

Sidentass
10/27/07, 10:14 PM
#8

ha,ha,,,dagens skratt här:-D

Sessan1
10/31/07, 12:14 AM
#9

SkrattandeSkrattande

myriis
10/31/07, 5:51 PM
#10

Haha x)

Linda
11/9/07, 10:44 PM
#11

hi hi

Wiizy
11/15/07, 9:17 PM
#12

hah

botakt
6/25/08, 12:20 PM
#13

*garvar ihjäl mig*
guu vad kul..!

Annons:
Faxlin
6/25/08, 4:17 PM
#14

Den är såå bra.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

helenaroth
6/28/08, 2:20 PM
#15

Skrattande

MarcusJohansson
6/28/08, 7:24 PM
#16

haha den har jag hört förut men fortfarande lika bra!

nera
6/29/08, 1:29 AM
#17

Glad

Upp till toppen
Annons: