Bortskänkes

Gratis sms

2006-12-06 08:22 #0 av: Faxlin

Sveriges bästa SMS-sajt! På SMS.se får du skicka 2 gratis SMS per dag, varje dag, helt utan reklam! Bli medlem nu så kan du börjat skicka direkt och får dessutom 5st extra bonus SMS. Självklart får du ha ditt eget mobilnummer som avsändare.

http://www.sms.se/

 

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anmäl
2006-12-11 01:49 #1 av: Madde

Det var ju riktigt positivt. =) För inte alltid man har pengar på kontantkortet och då kan man ju i alla fall få iväg 2 st. =) Bra tips Åsa.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Anmäl
2006-12-13 20:44 #2 av: __iE

Blev medlem nu, har inga pengar på mobilen, så det passa perfa ! :P :D

Anmäl
2006-12-13 22:53 #3 av: Faxlin

Skojigt att det kan vara till nytta. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anmäl
2006-12-14 17:25 #4 av: __iE

:)

fast jag har fortfarande inte fått ett mejl där man ska aktivera sitt konto ;/
får väl göra om det ^^

Anmäl
2006-12-14 20:13 #5 av: __iE

hm, dom har tydligen problem när man ska regga sig med hotmail adress :/

Anmäl
2006-12-15 13:17 #6 av: JimJ

Då kan jag även passa på att berätta att alla med tele2/Comviq Kompis som operatör, kan skicka SMS helt gratis till alla med tele2.

Min SMS-logg blir full på bara några timmar så mycket SMS som jag får och skickar. Jag tror erbjudandet är fram till Januari, men enligt min kusin skulle det hålla fram till Juni nästa år.

Jag brukar vanligtvis ringa upp 150:- på mindre än 2 veckor. Men nu när jag istället kan skicka SMS, har jag 89 kronor kvar på kortet, ändå har jag inte fyllt på sen i början av månaden. :-)

Specielt bra är detta om man har möjlighet att koppla in sin mobil i datorn och ta imot samt skicka sms med hjälp utav tangentbordet. :-) 

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Anmäl
2006-12-15 13:31 #7 av: Faxlin

Ja det är ju också en bra grej faktiskt. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anmäl
2007-03-12 11:59 #8 av: senna
Finns även på www.smsme.se , där kan man skicka 20 gratis sms varje dag, till alla inom sverige (?)
Anmäl
2007-03-13 20:07 #9 av: myriis

Måste bara säga att det lät som taget ur en reklamfilm :D Men god nyhet!

Anmäl
2008-04-07 04:35 #10 av: Ciiviic

På tal om grattis sms, på parlinos hemsida kan man skicka hur många som helst har jag för mig ;)

Anmäl
2008-04-14 22:44 #11 av: Angelclaw

http://www.smslandet.se/?r=326159

Lite fult såddär gör jag "reklam" för sms-landet där man kan skicka sms gratis :)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Anmäl
2008-04-15 01:03 #12 av: Faxlin

#11: Det är bara bra att du gör reklam för det. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anmäl
2008-04-15 17:13 #13 av: Angelclaw

#12 Haha tack ;) Fast det "fula" är att om du klickar på länken och går med så har jag värvat dig, och får du krediter att skicka sms för *asgarv* men ni behöver inte om ni vill, fast ni får ju hemskt gärna :P

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Anmäl
2008-04-15 17:33 #14 av: Faxlin

#13: Ser inte något fult i det heller. Det är ju i alla fall ett vinn-vinn moment. Båda vinner på det liksom. Och inte blir jag ledsen om du vinner på det samtidigt som mig. :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anmäl
2008-04-15 17:45 #15 av: Angelclaw

;-) mja iofs så har du ju rätt! ;)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Anmäl
2008-04-16 20:31 #16 av: [Niike]

Jag har halebop, & fyller man på med 300:- får man gratis sms i 30 dagar. Dock är det typ max 5000 sms eller något liknande. Jag fyllde på igår så nu kan jag skicka hur många onödiga sms jag vill :D *happy*

Anmäl
2008-04-17 19:24 #17 av: Angelclaw

#16 Max 3000 tror jag det är :D Smsa som en gaalning nu ;)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Anmäl