Annons:
Etiketthistorier
Läst 2067 ggr
KaiPon
2/13/12, 1:12 PM

Jag gjorde det! :D

Idag hade jag blivit ombedd att bland annat ta med mig mina dockor till historian och prata lite om modern japansk ungdomskultur, då jag är väldigt intresserad av Japan och dess kultur (är ju värd på Japan i Fokus trots allt Flört).

Ni som känner mig vet att jag både har scenskräck och social fobi, så jag var extremt nervös som det var (nog för att vi är en liten grupp, men i alla fall. Känner inte riktigt nån i skolan i det stora hela). Att jag dessutom inte visste exakt vad och hur mycket jag skulle prata om gjorde inte saken lättare.

Men jag klarade det! Skrattande

Klassen verkade intresserade av vad jag pratade om också! Skrattande

Jag hadde dessutom kuratortid efter den lektionen, och det var första gången jag pratade med henne, så det triggade ju igång nervositeten, fobierna och ångesten lite ytterligare. Men även det gick bra! Ska till henne på fredag igen.

Måste bara säga att jag är så sjukt stolt över mig själv just nu! Skrattande

Kuratorn sa dessutom att hon tycker att jag är söt, att hon hört mig sjunga i korridorerna (har en tendens att göra det ibland Skäms) och att hon tyckte jag var duktig som ändå har gjort allt det jag har idag trots mina problem. Jag verkade 'mysig' tror jag hon sa också. Nåt liknande i alla fall. Skrattande Hon tyckte jag verkar intressant, om jag komemr ihåg henne rätt (är fortfarande lite skakis efter allt, så mitt minne är inte det bästa precis Skäms)

Efter det så bad tjej från historian och två av hennes kompisar om de fick ta kort på mig. Jag sa ja, och när allt var klart så kommentareade hon att hon gillar min stil (har på mig en cerice tröja med en massa klubbor på i olika färger, en neongrön kjol och vita leggins, och så har jag blått hår med halva luggen röd, så jag sticker ut), hon tycker den är 'charmig'. Skrattande

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Annons:
[Mairah]
2/17/12, 8:32 PM
#1

Stort grattis till dig att du fixade det Skrattande Du har all rätt i världen att känna dig stolt Cool

MissInAction
3/2/12, 7:00 PM
#2

Oj lite sent men - bra jobbat! Skrattande Du ska vara stolt över dig själv.
Stå framför en klass och prata är det nog rätt många som tycker är jobbigt, och ännu större tröskel lär det ju vara för en med social fobi att ta sig över. Förhoppningsvis kan du ta med dig den positiva känslan och plocka fram vid liknande tillfällen igen Glad

Kul kurator du har. Jag hade känt mig väldigt förlägen om någon hade sagt såna saker till mig! Haha Förvånad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Deleted Account]
3/6/12, 1:14 AM
#3

Är så stolt över dig!! Glad

KaiPon
3/6/12, 7:38 AM
#4

#3 Baaw, Tack Yossi <3

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Eeia
3/18/12, 8:39 PM
#5

Nu är jag ju väldans sent ute men kände att jag bara var tvungen att skriva; Grymt bra jobbat! Hoppas du tillåter dig att leva på dessa bra upplevelser och låta den goda energin dem gett dig ge upphov till ännu mer mod och styrka.

KaiPon
3/19/12, 12:35 PM
#6

#5 Det är aldrig för sent Flört

Nej men jo. Kan dessutom säga att dagen efter jag gjorde det så fick jag både två singlar med SuG som gjorde att jag började lyssna på dom väldigt mycket, och deras musik gör mig på väldigt bra humör har jag märkt, samt att jag lyckades få lite saker 'off my chest' så att säga. Så det har varit en bra månad+ för mig, haha Skrattande

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Annons:
Eeia
3/19/12, 3:19 PM
#7

Härligt att höra :) Hoppas det fortsätter i samma spår.

Upp till toppen
Annons: