Allt annat

Min Budget för 2015 höll!

2015-12-19 16:07 #0 av: Mr Raja

Goda nyheter! I alla fall på det personliga planet.
Här sitter jag och går igenom mina utgifter, kvitton och annat för att se om min budget klarar sig så här inför julen 2015 och ser att min årsbudget som jag gjorde i dec -14 håller!
Inte går jag plus om nån tror det, inte med min inkomst och mina utgifter - men jag har åtminstone koll och kan börja månadsspara någon femhundring till nåt vettigt i månaden igen!
Koll på ekonomin, det hade jag inte för 10 år sedan. Att ha koll på sin ekonomi, hur liten budget man än har, är något som jag önskar att alla kunde få känna att de har.

God Jul alla!

Anmäl
2015-12-19 16:10 #1 av: nickiee

bra kämpat

Anmäl
2015-12-19 19:21 #2 av: Farwuq

Tummen uppBlomma

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2015-12-24 02:12 #3 av: VoxBauers

Grattis! Pokal Hoppas det går lika bra 2016!

www.voxbauers.weebly.com                                                                  www.cornishrex.se

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.