Ljus i mörkret

Ljusare!

2015-12-24 02:14 #0 av: VoxBauers

Nu går vi mot ljusare tider igen! Vintersolståndet är passerat! Skämtar

                                                               www.voxbauers.weebly.com                                                                  www.cornishrex.se

Anmäl
2015-12-27 16:14 #1 av: Magi-cat

Alltid trevligt. GladSol

Hjärta "Allt passar ihop. Krökta rum, tal, ljus, hon, jag. Vi är alla komplicerade variationer av en enklare melodi." (J. Levin)

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant och Oförklarade fenomen.

Anmäl
2015-12-28 19:27 #2 av: Farwuq

Tummen upp

Först ska vi knäcka januari och februari. Men sen...
Sol

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2015-12-28 19:30 #3 av: VoxBauers

#2Tummen upp Märker skillnad redan nu i dagslängden!

                                                               www.voxbauers.weebly.com                                                                  www.cornishrex.se

Anmäl
2015-12-28 19:32 #4 av: Farwuq

Ja, det märks lite på kvällen, här i Lund hade det ökat med 10 minuter.

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2015-12-28 19:35 #5 av: VoxBauers

Positivt!

                                                               www.voxbauers.weebly.com                                                                  www.cornishrex.se

Anmäl
2016-03-16 12:45 #6 av: Magi-cat

Solen skiner och lärkan sjunger! Lyssnar på musikSol

Hjärta "Allt passar ihop. Krökta rum, tal, ljus, hon, jag. Vi är alla komplicerade variationer av en enklare melodi." (J. Levin)

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant och Oförklarade fenomen.

Anmäl
2016-03-16 17:40 #7 av: Farwuq

Blommorna blommar och det börjar bli blått av Scilla.
Blomma

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2016-03-17 19:39 #8 av: VoxBauers

Ja, nu är det snart dags för vintersolståndet igen!

                                                               www.voxbauers.weebly.com                                                                  www.cornishrex.se

Anmäl