Ljus i mörkret

Ljusare!

2015-12-24 02:14 #0 av: Vixxen

Nu går vi mot ljusare tider igen! Vintersolståndet är passerat! Skämtar

                                                                                               

Anmäl
2015-12-27 16:14 #1 av: Magi-cat

Alltid trevligt. GladSol

"Freden måste komma först. Gör den inte det min vän, kommer inget efter den." (Tage D.) 

Anmäl
2015-12-28 19:27 #2 av: Farwuq

Tummen upp

Först ska vi knäcka januari och februari. Men sen...
Sol

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2015-12-28 19:30 #3 av: Vixxen

#2Tummen upp Märker skillnad redan nu i dagslängden!

                                                                                               

Anmäl
2015-12-28 19:32 #4 av: Farwuq

Ja, det märks lite på kvällen, här i Lund hade det ökat med 10 minuter.

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2015-12-28 19:35 #5 av: Vixxen

Positivt!

                                                                                               

Anmäl
2016-03-16 12:45 #6 av: Magi-cat

Solen skiner och lärkan sjunger! Lyssnar på musikSol

"Freden måste komma först. Gör den inte det min vän, kommer inget efter den." (Tage D.) 

Anmäl
2016-03-16 17:40 #7 av: Farwuq

Blommorna blommar och det börjar bli blått av Scilla.
Blomma

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2016-03-17 19:39 #8 av: Vixxen

Ja, nu är det snart dags för vintersolståndet igen!

                                                                                               

Anmäl