Annons:
Etikettallt-annat
Läst 1740 ggr
linda88
12/24/16, 3:31 PM

Känner mig stolt!

Har inte berättat för någon men vill lätta mitt hjärta här. Jag har under 7 år varit sjukskriven. Jag har levt på 7000 kr i månaden men ändå lyckats köpa både bil och lägenhet utan lån samt sparat undan till en ordentlig buffert om något skulle hända. Jag har snålat och sällan unnat mig något. 

Idag mår jag bra och är så glad att ja lyckas ta mig tillbaka.  Sista december går min sjukskrivning ut och jag står utan inkomst helt. 

Nu till de fantastiska. I mitten av dec sökte jag ett jobb. Jobbet är på 90 % med en grundlön på 24 000 plus OB då de innebär en del pass på nätter o helger ( inte vården utan något helt annat ). Igår fick ja besked att jag. JAG som varit sjukskriven i 7 år av ca 500 sökande fick jobbet. Allt ä verkligen möjligt om man tror på sig själv! Jag börjar i början av januari. 

Min ekonomi kommer att bli så mycket bättre och förhoppningsvis är ett litet hus på landet, som är min dröm inte många år bort. Räknar med att kunna spara undan 10 000 kr i månaden :)

Så jävla glad och måste faktiskt säga att jag är stolt över mig själv!

God jul på er alla.

Annons:
Gronstedt
12/24/16, 3:34 PM
#1

Grattis och god jul!

Honestyisdead
12/24/16, 3:39 PM
#2

Grattis och god jul :)

Carmarino
12/24/16, 3:52 PM
#3

Du har verkligen anledning att vara stolt över dig själv! Grattis och stort lycka till med jobbet. Önskar dig en riktigt god jul.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Rhonda]
12/24/16, 3:55 PM
#4

#0 Vad underbart! Det är du värd! Kram Rhonda

Loris M
12/24/16, 4:22 PM
#5

Bra kämpat! 👍🏆Grattis! 🌺

Tjeja
12/24/16, 7:13 PM
#6

Grattis och MYCKET bra jobbat!!!! Du har all anledning att vara mycket stolt över dig själv!  👍

God jul och njut av frukterna av ditt kämpande! 🎁

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Annons:
InkaAthilea
12/25/16, 9:17 AM
#7

Grattis! 😊

"Världen är som en spegel -den reflekterar allt du gör, om du ler mot världen så ler världen mot dig!"

[Torahzen]
12/25/16, 8:57 PM
#8

Härligt! Klart du ska vara stolt över dig själv. Lycka till på det nya jobbet. 

🏆🌈✨

Sanyara
12/31/16, 4:43 PM
#9

#0 Så underbart att få ta del av din historia. Jag blir så glad för din skull.  Var riktigt stolt över dig själv och det du har lyckats med!

Lycka till med det nya jobbet.

Gott nytt år!

🌺🌺🌺

Be the change you wan´t for the world.

Upp till toppen
Annons: