Allt annat

Känner mig stolt!

2016-12-24 15:31 #0 av: linda88

Har inte berättat för någon men vill lätta mitt hjärta här. Jag har under 7 år varit sjukskriven. Jag har levt på 7000 kr i månaden men ändå lyckats köpa både bil och lägenhet utan lån samt sparat undan till en ordentlig buffert om något skulle hända. Jag har snålat och sällan unnat mig något. 

Idag mår jag bra och är så glad att ja lyckas ta mig tillbaka.  Sista december går min sjukskrivning ut och jag står utan inkomst helt. 

Nu till de fantastiska. I mitten av dec sökte jag ett jobb. Jobbet är på 90 % med en grundlön på 24 000 plus OB då de innebär en del pass på nätter o helger ( inte vården utan något helt annat ). Igår fick ja besked att jag. JAG som varit sjukskriven i 7 år av ca 500 sökande fick jobbet. Allt ä verkligen möjligt om man tror på sig själv! Jag börjar i början av januari. 

Min ekonomi kommer att bli så mycket bättre och förhoppningsvis är ett litet hus på landet, som är min dröm inte många år bort. Räknar med att kunna spara undan 10 000 kr i månaden :)

Så jävla glad och måste faktiskt säga att jag är stolt över mig själv!

God jul på er alla. 

Anmäl
2016-12-24 15:34 #1 av: Gronstedt

Grattis och god jul!

Anmäl
2016-12-24 15:39 #2 av: Hera

Grattis och god jul :)

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2016-12-24 15:52 #3 av: Carmarino

Du har verkligen anledning att vara stolt över dig själv! Grattis och stort lycka till med jobbet. Önskar dig en riktigt god jul.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2016-12-24 15:55 #4 av: [Rhonda]

#0 Vad underbart! Det är du värd! Kram Rhonda

Anmäl
2016-12-24 16:22 #5 av: Loris M

Bra kämpat! Tummen uppPokalGrattis! Blomma

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl
2016-12-24 19:13 #6 av: Tjeja

Grattis och MYCKET bra jobbat!!!! Du har all anledning att vara mycket stolt över dig själv!  Tummen upp

God jul och njut av frukterna av ditt kämpande! Present

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Anmäl
2016-12-25 09:17 #7 av: InkaAthilea

Grattis! 😊

Anmäl
2016-12-25 20:57 #8 av: Torahzen

Härligt! Klart du ska vara stolt över dig själv. Lycka till på det nya jobbet. 

PokalRegnbågeStjärnor

♥♥♥ Livet är nu - lev det väl! ♥♥♥
Tora, Sajtvärd på Feng Shui

Anmäl