Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etiketttur-i-oturen
Läst 868 ggr
Equipage
0

Fredagen den 13e

Jag kommer alltid med dåliga nyheter varje gång jag skriver här.. Så det får väl bli det idag också! ^^

Jag stukade fingret på framhoppningen (innan tävling) och missade tävlingen som jag hade lovat att jag skulle vinna med min lägerhäst. Jag börjar alltid skratta helt hysteriskt varje gång jag ramlar av och det gjorde jag också nu, samtidigt som jag grät för att jag hade så ont i fingret! Alla trodde jag var jätteledsen och kom och fråga hur det var - jag försökte förklara att jag skrattade men jag tappade andan och kunde inte prata. Dagen efter missade jag uteritten som jag hade längtat så efter men fick istället rita (vara med och tävla) deras nya dekal i solskenet och titta på när de mindre hade sin hopptävling. Det var faktiskt lika mysigt som att rida ut och jag fick nog en bra solbränna den dagen;)

Hände det någonting för dig fredagen den 13:e som förvandlades till något gott i alla fall?

/LinDA

Ulla
0

Nja, det skulle i så fall vara att vi hört att det skulle bli halvdåligt väder. Vi åkte ut med båten i alla fall - och fick en underbar kväll i skärgården. Det kändes som en riktig bonus, något som vi inte räknat med.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

JimJ
0

Jag glömde bort fredag den 13:e. Tror jag sov bort halva dagen då. Men det kanske var bäst så. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Equipage
0

Haha, smart där JimJ Cool

/LinDA

JimJ
0

Det var nog min tur i oturen. Jag föddes en fredag den 13:e September. Nummer 13 är mitt tur-nummer. Men man ska alltid vara lite försiktig. :-)

Equipage
0

Häftigt:P Precis, för mycket av det goda är heller aldrig bra ;)

Faxlin
0

Fredagen den 13:e då var vi framme och i ordning på semestern. Så det var en riktigt bra dag. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars