Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etiketter: dagens-solstråleglädje
Läst 127 ggr
johan
5

Min dotter har släppt en låt

Min dotter har släppt en låt på Spotify.

Hon är tonåring. Hon har en laptop, en mikrofon och en jävla massa passion för musik.

Hon har skrivit texten. Spelat in. Mixat. Mastrat. Distribuerat. Inga skivbolag. Ingen studio. Ingen vuxen som sagt ja.

Och inte en rad AI inblandad (vilket är viktigare för henne än mig).

Allt är hennes.

Mvh // Johan

Herveaux
1

Nämen, vad kul!

Blev så nyfiken, lyssnade direkt. Fin låt!

// Harley

Carmarino
0

Bra låt, fin röst. 👍❤️

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Öland 4ever (oland4ever.com)
0

Det lät riktigt bra! Synd bara att hon bara lagt ut en 23 sekunder lång snutt. Skulle vara roligt att höra hela spåret.

Bor man på Öland, solen och vindarnas ö, så skapade jag några sidor som visar vår vackra ö med hjälp av några bilder.
Oland4ever.com
Oland4ever.eu
OlandTurist.com
OlandsTuristguide.eu

Carmarino
1

#3: Hon har lagt ut hela, men man måste ha ett konto på Spotify för att kunna höra det.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Öland 4ever (oland4ever.com)
1

#4: Aha, det hade jag ingen aning om att det var någon skillnad mellan medlemmar och icke medlemmar. Har bara ett svagt minne av för flera år sedan att det var något snack om att de skulle börja ta betalt för medlemsskapet eller att de skulle köra olika ljudkvaliteter dvs 320kbps MP3 resp FLAC om man var medlem eller inte medlem eller om man var betalande medlem?
Sedan var det väl vissa rockgrupper som "bannade" Spotify, bl a Led Zeppelin. Så jag skippade Spotify.

Bor man på Öland, solen och vindarnas ö, så skapade jag några sidor som visar vår vackra ö med hjälp av några bilder.
Oland4ever.com
Oland4ever.eu
OlandTurist.com
OlandsTuristguide.eu

Maria
3

Det låter riktigt proffsigt.
Jag förstår att du är stolt.🙂

/Maria

Carmarino
0

#5: Har själv bara ett gratiskonto och jag kan höra hela.

johan
1

Man måste vara inloggad. Men behöver inte betala, om man står ut med reklam.

Mvh // Johan

Sindri
2

Väldigt fint! Så kul med människor med passion! Hon kan vara stolt.

Carmarino
0

#8: Jag fick upp en reklamruta, men den gick att klicka bort och den avbröt inte musiken.