Härligt regn (A)
Tjenare, tycker det e väldigt lite skriveri här på Goda Nyheter, så jag får väl starta en tråd :P
Jag e bra rolig ja, 2 ggr på mindre än en vecka har jag lyckats pricka in regner sååå bra :P
1:sta ggn skulle jag ut med hunden, precis när jag var "i mitten" (lika långa hem, lika långt tillbaka) då började det spöregna, jag sprang hem resten av vägen, när jag kom innanför dörren kändes det som om jag precis tagit en dusch med kläderna på :P
Å andra ggn, idag då, så va jag ute å sprang, det va lite småmulet, men ändå skönt, å på vägen hem så utan förvarning börjar det spöregna, så när jag kom hem kändes det precis lika dant, att jag duschat med klädderna på…
Det kanske e ett tecken? Typ: gå inte ut, stanna inne på iFokus hela dagarna istället!
Lr va tror ni? ;)
Kramar till alla
// Caroline
Jo, det e klart…men inte när man inte e berädd, då bli man bara blöt jue xD
Så, jag får väl ta å hålla mig på iFokus xD
Kramar
//Caroline
Haha, jag har också prickat in regnet väldigt bra, även om det inte har regnat tok-mycket här. Det värsta var dock när jag skulle gå ned till badet för att ta mitt första sommar-dopp, precis när vi klev utanför dörren började det spö-regna. Fem minuter tidigare var det skinande sol och varmt. :-)
Men jag älskar när det regnar. Då har man en anledning att sitta inomhus och gosa! :-)
Haha…men det kan va ganska så mysigt å bada när det regnar tycker jag :-)
Jo, då kan man ju sitta ännu mer vid datan, då har man en anledning jue xD
Kramar
//Caroline

#2: Men då får man se det som att man i alla fall har fått en möjölighet att verkligen uppskatta att det inte regnar in hemma. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
här har regna massvis.. men jag har fått mycke annat gjort =D
Jo…när det regnar så kan man ju göra massa saker inne oxå ^^
Kramar
//Caroline