Hur beroende är du?
Hur beroende är du utav iFokus?
Själv är jag så beroende att jag just i detta nu, sitter på toaletten och skiter med laptopen i knät samtidigt som jag skriver detta forum-inlägget. Det ni! :-)
Det är ju tur att jag inte har någon webbcam ikopplad i den bärbara datorn. :-)
#0, Hehe… Ganska beroende.. Men framför allt utav datorn!
hhaha ja tur du inte har någon kamera =P
VÄLDIGT beroende! 90% av min datortid spenderas på iFokus, då främst Hästfoto där jag är Medarbetare och Ridsport där jag är trogen medlem. ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Kan säga att av min datortid så lägger jag ner 97% på i Fokus!!Mina vänner sms:ar mej,ringer och ber mej gå undan datorn.
Och ni vet ju hur det låter då:Jag ska bara::::Sen har det gått 4.5 timme,och man har ändå inte hunnit göra det man skulle.Och är det hög aktivitet,som det ibland kan vara,ja då sätter man på kaffe snabbt som 17,och bara njuter.I alla fall om det är positiva inslag!Och tack och lov,så är de flesta väldigt positiva och trevliga.Håller med dej helt Jim,inga andra sidor är intressanta längre,här finns allt och lite till.Kram Ewa

Samma här! Men det vet du ju redan Jim 
Jag får väldiga abstinenst om jag inte kan nå iFokus!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Är roligt att vara i fokus. - skulle jag hinna skriva också…
totalt beroende….. när jag är borta några dagar har jag sedan fullt upp att "läsa ikapp" jag är helt galen i keramik så den sidan MÅSTE jag läsa allt som skrivs….PUH!
Måste nog erkänna att jag e ganska beroende!!!
Fast!!! de e lärorikt oxå! Så de e ju ett bra beroende… iaf för mig! *ler*

Jag är illa däran! Jag har just nu en 4 årig pojke som står brevid mig och inte kan sova. -Vänta lite säger den onda mamman,-mamma är snart klar…osv osv…
Jag måste verkligen försöka ta mig ur det här. Åtminstonde 1 timme/ dag.
Jag är också väldigt beroende :P iFokus har jag väl uppe hela tiden, men så har jag även singshot.com och playahead och MSN så klart! ^^ Men tiden går ju så snabbt xD Snart e kvällen här igen, å när man lägger sig så tänker man vad man har gjort under dagen:
Jo, idag när jag vaknade satte jag på datan, slängde i mig lite frukost, å satte mig vid datan, loggade in på iFokus, msn å PA….satt där tills det va lunch, åt lunch, tillbaka till datan, nästa stop var vid middagen, käkade, tillbaka till datan, å sen sitter man väl till 2-4 på natten (kan varit nån toalettpaus däremellan) å sen käkar man nått innan man lägger sig…så ser min dag ut i stort sett…vissa dagar när jag kan slita mig så tar jag å springer lite oxå :P
Kramar Caroline
Ni skulle ha hört mig nyss när min bror skulle sitta vid min dator. Han var så fräck att han stängde av webbläsaren!
Jag: "Neeeej, vad gör du?"
Robin: "Jag ska spela"
Jag: "Men du kan ju inte stänga av iFokus fattar du väll"
Robin: "….va? (ser frågvis och oskyldig ut)"
Stackars unge förstår ju ingenting! :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
Haha, stackare ^^

haha, jag är nog inte beroende alls. hihi
Okej, ni som vet om vem jag är kanske ser att jag inte är riktigt sanningsenlig nu. Men vad säger de, om man är riktigt beroende så förnekar man det ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
AF - Anonyma iFokusare. :-)
*asg* :P

#21: Startar du den? hihi
Audiatur et altera pars
haha men innan va du nog mer beroende än nu… fast om ett par dagar skapar du ett beroende igen Åsa =D
#15 Känner igen mig i dig, barnen tycker jag är himla tråkig, jag börjar låta som Alfons själv, ska bara..
Morsan har också drabbats utav Alfons-syndromet. :-)

Vill vi bli räddade då? hihi
Audiatur et altera pars
Vem säger att vi kommer räddas…då kommer vi sitta fast i den sidan OCKSÅ sen 

haha, kanske det blir så. Hmm då får de öppna ännu en till som ska rädda oss från den. ;-)
Audiatur et altera pars

Haha snacka om ond cirkel! Tror enda botemedlet är att ta bort internet för oss å de skulle dom bara våga!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ja ush, så långt tänkte jag aldrig. Men jag tror på att bättre TV-program och tropisk värme kommer att rädda oss en vacker dag. :-)

Haha ja nog är jag beroende allt springer titt som tätt till datorn och kollar :) men som tur är så har jag ingen bärbar, annars skulle jag säkerligen också ha den med till toaletten 
Jag är väl lite väl beroende kanske… Fast jag slår inte dig, Jim. ;)
Men ni kan vara lugna, har ju planerat att starta upp ett rehabiliteringshem för ifokus-beroende i framtiden. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Alex! Det finns väl tillgång till datorer på hemmet? Vissa tider iallafall?
Ja, vissa måste trappa ned på sitt beroende, med små bitar i taget. Det går inte alltid att bara stänga av datorn och lägga ned. :-)
Nej nej, inget tvärt avslut inte. ;) Men begränsade tider.. Kanske börjar med att sätta en tidsgräns på 22 h/dygn. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
är superberoende av cornishrex.ifokus!!!!!!!!!!!!!!!!
Min rex på bild.

#37 En strålande idé!!kan verkligen komma att behövas