Ett hem
Även om det bara är tillfälligt men bättre än gå ute utan att någon bryr sig, barn och vuxna som är elaka *ja såna finns*, slippa leta skydd då det regnar.
Hur kan man kasta ut sådan här vacker kille? kanske han har rymt hemifrån men inga efterlysningar finns i butikerna eller i tidningen.
Så en god gärning gjorde jag igår även om jag egentligen inte kunde ta in han.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Du är en god människa Mymlan. Världen skulle vara en bättre plats om det fanns fler som dig. :-)
När jag flyttar till egen bostad och fått ordning på det enda och det andra. Då ska även jag skaffa mig ett djur i behov av hjälp.
Tack för att du delade med dig,
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Han är så fin förstår att du hade svårt att motstå honom, skulle inte jag heller ha kunnat.
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Jag är glad att det finns människor som du… som tar hand om dom som behöver hjälp, den lilla katten är nog glad för att just du finns just nu! 
Kram / Elisabeth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
va härligt för honom att komma in i värmen =) tur det finns sånna som dig..
Vi har en granne som gnällde det var så synd om katten etc etc, tjatade på oss ta han. Sa rent ut åt han att är bättre den som inte har andra katter tar sig an han *han har inga djur* men då var det helt plötsligt fel färg de skulle ha en randig katt som skulle heta sparris, sedan var de inga katt människor de skulle ha schäfer. Skulle ej placera djur där då han är alkis och arbets skygg. Men det är jag det.
Men nu bor han här tills hans ägare dyker upp och finns ej han/hon så får ett nytt hem sökas.

Ohh, vilken tur att ni tagit in honom i alla fall. Hur kan man bara göra så. Vi hittade två kattungar innan semestern som snart kommer hit igen för att jag ska hitta hem åt dem. Två stycken kattungar på ca 4 veckor som hade dumpats i en låda.
Tur att det finns folk som bryr sig när andra inte gör det.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#7 Hur ska man kunna lära barn ta ansvar då de själva *vuxna* inte kan ta ansvar. Fick frågan av rasklubben om jag skulle behålla han om ägaren ej hittades, det kliar i ha kvar tarmen men jag kan inte det hur gärna jag än vill. Får njuta av han under den tid han bor här..

#8: Det är svårt, om inte till och med omöjligt. barn gör som man gör inte som man säger.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Fint av dig att ta in den vackra katten! Rosor till dig!! 
Tog själv in och omplacerade en hittekatt för en månad sen. Han har det jättebra nu.
#6 söt kisse, skönt att den fick ett hem!!!! Rosor till dig!!!
Albert, hittekatt på bilden.
Grattis till alla katter som har fått sådana underbara mattar/hussar. :-)