Resa till Mars?
Sökes: Tolv MarsresenärerEuropeiska rymdstyrelsen letar efter kandidater för unik "resa till Mars"
Den första bemannade Marsresan håller redan på att förberedas.
Men först vill forskarna veta mer om hur det är att uppleva den totala isolering som den nästan två år långa rundresan till den röda planeten innebär.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1102520,00.html
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

haha, undrar vad gubbe och barn skulle säga om jag sa att jag drar till mars ett par år :-)
Men lite häftigt att det kommit så långt i utvecklingen i alla fall.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Undrar om dem hittar några små gröna gubbar där? 
Elisabeth

haha, ja det vore väl något att få höra det med ;-)
Audiatur et altera pars
Tror faktiskt inte att varken man eller barn skulle uppskatta att man försvann i två år *ler* Men Åsa visst vore det en tripp som vi sent skulle glömma, tänk att gå runt och skryta att man varit till mars och vänt ;) Ett plus skulle ju vara om man som ni säger träffade på en liten grön gubbe där uppe också ;)

Men om du Åsa söker jobbet så kan ju du rapportera direkt till oss på iFokus om det du ser, ta med dig Jim så har du en vän med dig och då kan du säkert lättare lämna gubben och barnen hemma och då jag vet att Jim är i tryggt sällskap =)
Elisabeth

haha, jadu Lotta det vore något det.
Japp att resa till mars med Jim vore inte helt fel. Frågan är väl om jag inte fick komma med tältsängen till dig sedan för att jag inte fick komma hem igen. ;-)
Men tack för att du ser mig som tryggt sällskap åt Jim. ;-)
Audiatur et altera pars

haha, var det ¨så det var ;-)
Jag som tyckte det lät så gulligt. hihi
Audiatur et altera pars
Men jag kan komma till dig ändå Åsa så du får ta hand om mig. Jag menar, en sådan här mamma som vill ta över allting, kan man ju inte känna sig så säker hos. :-)

haha, klart du får komma hit. det vet du ju ;-)
Audiatur et altera pars

#7 Nej nej nej… ni ska ju ha kontakt med ifokus-sajterna via satelliterna och rapportera till oss! Er vill jag ju aldrig bli av med!
Elisabeth

#11: Så då hade jag rätt från början då. ;-) Bara Jim som har konspiratoriska tankar här. hihi
Audiatur et altera pars

#12 Självklart =)
Elisabeth
d hade nog vart en upplevelse att åka till Mars, men tror aldrig jag skulle våga =)

Mars Ja varför inte Jag hade följt med om jag fått erbjudande hehehe