Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikett: allt-annat
Läst 173 ggr
[Caroline92]
0

-Drömmarnas Land- "Recension"

Så, nu har jag kollat på min vinstfilm ^^ (Måste säga att den var gulligt packeterad ^^)

Jag har väl aldrig varit nå vidare bra på å skriva recensioner :P men jag gör väl ett försök :P

Jag tyckte den va jättebra, ungarna var så söta :-) Tyckte lite synd om dom på halloween, när dom ville vara som alla andra. Men sen när dom senare gick på "trick or treat" i huset, och när dom knackade på hos (kommer ja såklart bara för det inte ihåg vad han heter xD) hos…den svarta killen får vi säga :-) Så trodde jag först att han skulle skrämma liven ur barnen, men när han bjöd in dom å lyfte upp Ariel så log hela jag ^^

Ojojoj vad jag e dålig på det här :P Bäst att jag slutar här :P

Kramar -C-

JimJ
0

Jodå Caroline, det var en bra recension. :-)

Den svarta killen heter Matheo och kallas för i början för "The man who screams (Mannen som skriker)" i filmen. :-)

Första gången jag såg filmen, trode jag också han skulle äta upp ungarna eller något. Han ser ju jätte-farlig ut. :-)

Tack för recensionen Caroline. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Faxlin
0

Vad roligt med en recension. Det låter som om filmen är riktigt sevärd.
Tack för att du ville skriva och berätta om den.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Caroline92]
0

#1 Ajuste..Matheo va det han hette.. ^^

#2 Joda, jag tycker den är sevärd, den va riktigt bra =)

Kramar -C-

JimJ
0

Caroline, håll med om att skådespelarna verkligen levde in i sinna roller? Det blev ju mer som en dokumentär då allt känndes som om det vore på riktigt tack vare skådespelarna. :-)

Malin-A
0

va kul att du gillade filmen.. =)