Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettallt-annat
Läst 696 ggr
Tatsu
0

Goda Nyheter Äntligen.

**Idag kl 17.00 blev jag mormor igen.

**Och det blev en tjej denna gång, var helt inställd på en kille så jag blev lite chockad, men överlycklig.

Har inte fått veta varken vikt eller namn än. Hon hann bara vara 1 timme på förlossning så var det klart.

Hon har varit ner 3 gånger denna vecka pga olika orsaker, men fått vända hem. Så nu väntade hon till sista minuten tycker jag, eftersom det är 10 mil till BB. Skönt att det är klart.

Storebror blev så paff att han nu äntligen var storebror att han tappade telefonen i golvet när mamma talade om det.

Jätte bamse kramar till er alla från en lycklig mormor.

JimJ
0

Grattis mormor Tatsu!

Meddela oss hur det går och vad det blir för namn sen! Jag blir nyfiken. :-)

JimJ
0

Sitter och funderar på hur otroligt det igenltigen är. För bara 3 timmar sedan, ökade världens befolkning med 1 i antal. För 3 timmar sedan, blev två föräldrar, en storebror och en mormor, överlyckliga! För 3 timmar sedan, blev en mage platt! För 3 timmar sedan, hade jag ingen aning om detta. :-)

Grattis åter en gång till dig Tatsu, grattis mamman och pappan, grattis storebrodern och grattis världen! :-)

Tatsu
0

Vi åker ner imorgon och hälsar på kan inte hålla mig längre.(helst hade jag velat åkt nu)

JimJ
0

Har du en kamera Tatsu? Söta bäbisar vill vi se! :-)

Tatsu
0

Vi är en stor släkt,så det är många som delar denna lycka.
Fyra generationer åt båda hållen. När storebror föddes var vi fem generationer men tyvärr finns inte min mormor kvar mer,hon blev över 90-år.

Tatsu
0

Jag har en kamera men kan inte med och lägga in bilder.

Elisabeth-J
0

Stort GRATTIS Tatsu!!! Jag vill också se bild av den lilla och få mer info!

Kramar till er alla! Hälsa den stolte storebrodern! Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tatsu
0

Har nyss pratat med min dotter och hon vägde 4100 och 51 lång. Mycket kolsvart hår, sköterskorna hade badat och borstat hårsvallet. Inget namn klart än och jag hörde att hon ropade på mormor i bakgrunden. (eller var hon kanske hungrig)

Malin-A
0

Grattis =)

Elisabeth-J
0

#8 Jag tror inte hon var så hungrig, jag tror att hon ropade på mormor för hon har väntat länge på att få träffa dig! Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

storkenflyger
0

Grattis till ditt barnbarn Härligt när allt är över och att det gått bra

madde91
0

Grattis Glad

[Caroline92]
0

Grattis! :D

Pudding
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ett stort GRATTIS!

Faxlin
0

Grattis till barnbarnet.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars