Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikett: tips
Läst 600 ggr
Hawknestgrove
0

Ska man va så här kanske?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hawknestgrove
0

Shit, bilden kom inte med….

Milka
0

Nja alltså.. Jag söker snarare en hemmaman xP

JimJ
0

Haha, det där kallar jag ren slaveri!

2000-talet är det kvinnornas tur att få leva lyx. Det är vi männen som ska diska, städa, laga mat, passa ungar och ge fot-massage. Det är inte mer än rättvist! :-)

- Jim

Hawknestgrove
0

Kul att det gick att läsa i alla fall! Nä, JIm, inte 17 uppför jag mig som den daman jag heller! Nästa vecka, så blir det JAnne, som får vara passop för mig i 14 dagar framöver. Blir gipsad i handleden, då jag ska opereras för karpaltunnelsyndrom. Det får han förresten bli nästan hela vintern. Bägge handlederna skall opereras, men en i taget..  Det finns ju vissa saker, man absolut vill göra själv…..

Milka
0

#4, får du gips?Förvånad

När min mamma operade sina händer för samma sak fick hon bandage, för att hon var tvungen att träna på att röra på fingrarna eller något sånt.

Hur som helst, klart mannen ska få slita lite, vi kvinnor har ju så mycket att stå i iaf Oskyldig

JimJ
0

#4: Fast gipset hindrar dig inte från att skriva på iFokus va? :-)

Hawknestgrove
0

Nä, absolut inte! Har bara hört, att jag blir gipsad… Vi får se…. Har lejt min väninna för att få hjälp med att tvätta håret. Allt annat ska jag nog fixa själv. Milka, hur lönge fick hon vara lugn ocxh still? man ska ju inte anstränga sig för mycket, men jag vet ju att man skall vifta på fingrarna…..Ska bli skönt att sova utan stödskenor… HAr haft skenori ett års tid nu!

Milka
0

Min mamma fick vara hemma fyra veckor med en handen, något längre med andra då ärret krånglade lite.

Både mamma och jag önskar lycka till med operationerna, skönt för dig att slippa skenorna :)

Hawknestgrove
0

Tack Milka! Bara jag kan köra bil, så är allt ok!