Tur i oturen...
Den här killen var nog ganska nöjd trots att han kört av vägen och kvaddat sin bil rejält - det skulle i alla fall jag vara…

// staffan

Absolut!
Jisses, ja där hade han änglavakt.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Fy sjutton vilken tur han måste ha haft. en kvaddad bil kan man gott ta i ett sådant läge.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
ooo kors!!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Oj-jag skulle nog trillat ner på väg ur bilen-har sådan höjdskräck!!
Och efter en sådan avkörning är man nog minst sagt skakig!
Gott att killen?? (ok-med den bilkörningen så!!!) klarade sig!

Ojojoj säger jag bara!
oj snacka om tur..
Oh shit! Snakka om tur!
Jag blev helt skakis bara av att se bilderna :P
Det där kan man verkligen kalla tur i oturen

Där hade han verkligen tur 
Ska man säga att det var räcket som skyddade honom? Det var ju räcket som styrde bilen rätt. Gott om tur var det iaf! :-)
#0, Hahahahaha "tur" i oturen var ju ganska milt uttryckt.
Huvva
Vilken tur föraren hade.
2025 Långt tidshopp, men även "i våra dagar" finns det förstås bilförare som har tur i oturen.
I Norge är man van vid stenras och skred över vägar och järnvägar. Föraren av den här bilen klämdes fast men kom loss med räddningstjänstens hjälp efter att ha suttit fast i 30 minuter. Mirakulöst nog undkom han utan allvarligare skador.
"Människan är motsägelsefull- vi söker oftast den lättaste vägen samtidigt som vi mår bäst när vi utmanar oss." (Emma Frans)
- Redigerat 2025-04-26 09:57 av Fornöga

Helt otroligt. Tur att han satt i framsätet i körde… :)
#15 Ja, det hade varit värre i en framtida förarlös bil där Dagfinn suttit i passagerarsätet. 😮 Nu kunde han ge en tidningsintervju på väg till akuten. ("Skit i bilen", sa han, och det kan man ju förstå).
"Människan är motsägelsefull- vi söker oftast den lättaste vägen samtidigt som vi mår bäst när vi utmanar oss." (Emma Frans)

Har varit med om en likande grej när jag somnade bakom ratten för 30 år sedan. Mitt i natten på väg ut mot landet mitt i natten alldeles för trött…