Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettljus-i-mörkret
Läst 753 ggr
CBA
0

Så otroligt lättad!

Förra fredagen (för en vecka sedan) var jag på intervju om ett jobb…de skulle höra av sig mot slutet av veckan efter.

I onsdags ringde jag för att kolla hur det går för dom + för att smöra lite till (jag skickade tom ett mail på måndagen där jag tackade för att jag fick komma på intervju). Då höll de på att som bäst på och försöka välja men att jag var iaf inte borträknad…vilket kändes könt att höra.

I torsdags vankade jag av och an och tänkte att NU måste de ringa…nu är det slutet av veckan…men telefonen var tyst.

I går fredag ringde de och frågade om jag fortfarande var intresserad…shit tänkte jag, nu har de sorterat ut några som de ska välja mellan och behöver några dagar till på sig att bestämma.
Absolut, jag är intresserad svarade jag!
Kul, sa hon kan du börja den 12 september?
VA, var min spontana reaktion…sen grinade jag.

Så efter ett år som arbetslös… och efter många vändor med arbetsförmedlingen som betett sig allt annat än pedagogiskt… och som vid 2 tillfällen anmält mig till a-kassan pga ren ilvilja och maktdemonstrering så harjag nu fått ett jobb :oD

Jag är så glad!!
ÄNTLIGEN kan vi börja planera framtiden lite…kanske våga titta på husannonser på lite mer allvar…kunna unna oss lite då och då och slippa neka barnen skoj saker att göra med dom!

Jag är så lättad!!!

//Tok glad Charlotte

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Elisabeth-J
0

Vilken otroligt glädjande nyhet! GRATTIS!!! Jag är så glad för din skull och jag önskar dig all lycka till med det nya jobbet!

Kramar!!! Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Faxlin
0

Grattis gumman, jag blir så otroligt glad för din skull.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Clary
0

Stort GRATTIS till dig

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Vassna
0

Det var verklilgen en god nyhet. Många gratulationer från mig till dig.

storkenflyger
0

Grattis till jobbet

Ulla
0

Grattis till det nya jobbet! Det måste verkligen kännas skönt att slippa oron och ovissheten. Och lycka till i fortsättningen.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Malin-A
0

Grattis.. d e sån himla skön känsla när dom ringer en o frågar om man vill jobba =) så härligt för dig..

CBA
0

Tack snälla ni :oD

Det känns så otroligt skönt att kunna planera framtiden lite längre än bara till nästa dag!

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Hawknestgrove
0

Hurra för dig!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jenna-Gun
0

Grattis till jobbet.

Kram lycka till

Carina.S
0

STOOOORT GRATTIS till dig och jobbet och naturligtvis, LYCKA TILL !!!Skrattande

Linn
0

Ett sort jätte grattis från mig! Jag har inte hafr något jobb sedan januari. Men jag pluggar ju så jag behöver bara ett deltidsjobb men det krävs ju för att kunna skaffa lägenhet.

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus