Sökt jobb idag :D
Anmälde mig nu som jobbsökande, vikariat inom vården ^^ Får se om jag behövs, dom sa att det inte var lika stort behov under hösten, men man kan ju hoppas :)
Ett stort steg för någon som mig ^^ Är otroligt blyg av mig, men idag tog jag mod till mig och gjorde det xD
Grattis :D Hoppas du får nå jobb oxå :D
Grattis hoppas på att du får jobbet
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Lycka till! Vad bra att du tog steget, hoppas att du får jobbet, jag håller alla tummar och tår! 
Kram / Elisabeth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tackar ^^ Det är ju inte ett specifikt jobb, utan man "springvikarierar" där det behövs :) Men jag hoppas oxå ;D
hoppas du får jobbet =)
Starkt jobbat att du våga ta steget och söka jobb det finns säkert något till dig. Jag jobbar själv inom vården och det behövs alltid personal
Allting är möjligt

Stort Grattis till att du äntligen vågade. Och har du bara fått in en fot så brukar det bli rätt gott om jobb. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ojoj :P Det var längesen jag lämnade in ansökan och jag trodde att jag inte fick nått jobb..
Men i Måndags ringde dom! :D Var på intervju igår och nu ska dom bara göra en rutinkoll och se om jag har nått i belastningsregistret sen ska jag få gå introduktion på något ställe och efter det kommer jag få jobba! :)
*Glaaad*
Vad kul för dig :) Hoppas du kommer trivas!!