Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikett: dagens-solstråle
Läst 174 ggr
[Quellii]
0

Sökt jobb idag :D

Anmälde mig nu som jobbsökande, vikariat inom vården ^^ Får se om jag behövs, dom sa att det inte var lika stort behov under hösten, men man kan ju hoppas :)

Ett stort steg för någon som mig ^^ Är otroligt blyg av mig, men idag tog jag mod till mig och gjorde det xD

[Caroline92]
0

Grattis :D Hoppas du får nå jobb oxå :D

Hawknestgrove
0

Grattis hoppas på att du får jobbet

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hawknestgrove
0

Hawknestgrove
0

Elisabeth-J
0

Lycka till! Vad bra att du tog steget, hoppas att du får jobbet, jag håller alla tummar och tår! Glad

Kram / Elisabeth

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Quellii]
0

Tackar ^^ Det är ju inte ett specifikt jobb, utan man "springvikarierar" där det behövs :) Men jag hoppas oxå ;D

Malin-A
0

hoppas du får jobbet =)

Doris
0

Starkt jobbat att du våga ta steget och söka jobb det finns säkert något till dig. Jag jobbar själv inom vården och det behövs alltid personal

Allting är möjligt

Faxlin
0

Stort Grattis till att du äntligen vågade. Och har du bara fått in en fot så brukar det bli rätt gott om jobb. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Quellii]
0

Ojoj :P Det var längesen jag lämnade in ansökan och jag trodde att jag inte fick nått jobb..

Men i Måndags ringde dom! :D Var på intervju igår och nu ska dom bara göra en rutinkoll och se om jag har nått i belastningsregistret sen ska jag få gå introduktion på något ställe och efter det kommer jag få jobba! :)

*Glaaad*

Karmatarerskanise
0

Vad kul för dig :) Hoppas du kommer trivas!!