Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettdagens-goda-gärning
Läst 787 ggr
Elisabeth-J
0

Dagens goda gärning.

Idag har jag lärt Robin att göra köttfärssås. Han gjorde allt själv och kryddningen blev perfekt :)  Nu ska Jim få äta den också så får vi se vad han tycker :) Robin var så glad för att han lyckades att göra en så god köttfärssås. Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Clary
0

Perfekt då kan du ju få lite avlastning i köketSkrattande.

Tycker det är så kul när "ungarna" gillar att laga mat och jag gissar att Jim gillar att slippa laga själv eller…………………Flört man han tar väl disken

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Pudding
0

Vad kul! Då kanske han blivit inspirerad och vill tillaga mat fler gånger.

PS. Jag hoppas att Jim har testat  att göra pirogerna eller gör det snart! Flört DS.

skruttan31
0

ÖHHH,, Hallå???,, Jim ??? var den så farlig köttfärssåsen så du inte överlevde o kan ge oss ett svar,, eller äter du än..?

Clary
0

Jim kanske har fullt upp med disken? Eller också så åt han så mycket att han inte orkar till datorn Skrattande

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Hawknestgrove
0

Jim…. lever du????? Eller gjorde du kötfärsssås på dig själv?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

tildus
0

Vad duktig Robin är!!

Elisabeth-J
0

Jag kan berätta att Jim tyckte att köttfärssåsen var jättegod! Skrattande

Han är just nu på väg i bil till Stockholm för vidare färd till sin mormor imorgon. Undrar hur han ska klara sig utan dator i ett dygn? Flört

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Faxlin
0

Ohh är han på väg till Stockholm utan att stanna till hos mig .-)

Skojigt för Robin att lyckas i köket, sådant är så viktigt. Att de får vara med.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Sidentass
0

Men åh..vad roligt..märker att min son också tycker det är kul att vara med i köket..tror han ska få prova  han med..

Sessan1
0

Roligt att era barn/Ungdomkar tycker om att vara med i köket. Det gör INTE min dotter kan jag erkänna :(   Alla gillar inte det iofs men ändå