En god nyhet för mig
I dag kom han hem hit min stora illerpojk. Han är verkligen så fantastisk och snäll som jag kommer ihåg. Bara älskar att mysa och om man bortser från att han springer och markerar och bajsar och kissar överallt så jag måste torka så är han helt underbar.
Snart ska vi ut och gå på våran första promenad.
Ska visa er bilder på snyggingen sedan. Nu måste jag bara mysa gärnet med honom först.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Åh,vad roligt!Men visst går illrar på låda som katter?

#1: Jadå mina andra gör det i alla fall. Eller nästan. Har numera åtta illrar. sex honor och två hanar. Båda hanarna är i brunst och ingen av dem har så stor koll på lådan. Sedan kissar de lite överallt i små tunna strängar liksom. Bara för att markera att de bor här så alla töser vet om det :-)
Men illrar går på lådorna. Men det är lite si och så med att sgäa att de är rumsrena dock. De flesta illrar blir aldrig helt rumsrena. Så det kräver en del städning av hussar och mattar. Sedan kan man ha tur och få som jag med mina sex rumsrena tjejer. Där det visste är ett par av dem där det kan hända en olycka om lådan inte blir städad tillräckligt fort. Men de må kallas rumsrena ändå :-)
Audiatur et altera pars

Jaja,olyckor kan alltid hända,även den bäste.Kanske måste titta in på illersidan och lära mig lite om dom,blev nyfiken.

#3: Du är så välkommen in där så. ;-) De är rätt häftiga djr. Tänk dig att ha en blandning mellan hundvalp och kattunge hela deras liv :-)
Eller som man säger:
En iller är: 33% katt, 33% hund, 33% barn, 1% pain in the as.
Audiatur et altera pars

#4 Aha,då nöjer jag mig med att titta på dom på bild!Jag har ju katter och efter att ha levt med barnuppfostran hittills 33 år (och några kvar…) så är jag så nöjd med mindre bus!

#5: haha, ja med den meritlistan kan det kanske vara skönt med lite mindre bus. Själv tycker jag att de är ett fint komplement till alla busiga barn jag har. ;-)
Audiatur et altera pars