Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikett: på-löpsedeln
Läst 347 ggr
[Cuyo]
0

TV-reklam stör mest

TV-reklam stör mest

[Ännu ett irriterande reklamavbrott i tv. Fast jag påverkas nog mindre av tv-reklamen än andra.

Så upplever folk reklambruset i medierna.](http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=400503)

www.gp.se

Hej skulle vara roligt att höra vad ni tycker om Reklamen på Tv,jag hatar den för vi betalar ju licensen för TV och inte Reklamen eller hur???                       Hej Cuyo

PS Jag har skrivet om det här i min grupp,skulle vara roligt att höra hur ni ser på det här??

Faxlin
0

Ja då detta är goda nyheter så ska allt vinklas till det positiva. Så jag funderar och funderar på vad som kan vara positivt med reklamerna på tv.

funderar vidare…………………….

funderar vidare…………………………..

Ohh, jag har det. Men kan gå och kissa utan att missa något. Hämta sig en macka eller en ny kopp kaffe :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

storAnnette
0

Det positiva är att jag kan diska under tiden,i reklampauserna!

Jag tittar sällan på TV men Äntligen Hemma och Roomservice gillar jag och där är det ju reklaminslag.Att diska fungerar jättebra för jag har TV i köket och ingen diskmaskin.Gå på toa är det ju också bra för,annars tja kanske lite pausgympa!?

Hawknestgrove
0

Eller än så länge smita ut på trappan och ta en rök. Men inte så länge till! Champixen ligger och väntar, så när tobaken är slut, så är det slutrökt! Man kan också passa på att kolla in lite på datorn, om den är på parallellt.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

[Cuyo]
0

Jag håller  med om det där med reklam,finns det något som man inte tycker om med reklam,så är det väl när man tittar på en bra film,då tror jag nästan att man blir arg att man  slänger ut datorn,tacka vet jag när det gäller datorn den kan man styra själv med reklam                      Hej Cuyo