Flyttat från h-vetet
Jepp nu har min syster och hennes familj äntligen fått flytta till sin nya lägenhet =) Den är fri från mögel och inga grannar som låter katterna pissa ner hela huset så att det blir obeboeligt. + att hon slipper den gamla hyresvärden som bara måste vara från h-vetet (saknas bara horn i pannan och svans). Hoppas bara att han inte tänkt hyra ut hennes gamla bostad för den är utdömd som rivningsobjekt av kommunen.
Är så glad för deras skull att de äntligen fått nytt boende för nu kanske pojkarna börjar må lite bättre, de har under flera år haft problem med diverse sjukdomar och nu hoppas vi att det lättar lite då de slipper bo bland mögel och kattpiss stank.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Det var en god nyhet. Förstår att det inte vbar ett bra boende för någon av dem. Hoppas att hyresvärden tar sitt ansvar och river lägenheten. Att bo med allt du räknat upp är verkligen att be om att bli sjuk.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Roligt att de fått ett nytt boende!
Kul att läsa :)

Måste kännas som en dröm att komma bort från det där =)

Jo absolut, jag vet precis hur jobbigt de haft det och hur de kämpat för att få hyresvärden att göra sitt jobb!
_**/Mvh Anne
Vad roligt att äntligen komma bort! Att det ens finns sådana boenden gör en lite förvånad, är de bara jag som tänker "att så illa kan de väl inte vara, vi bor ju i Sverige"?
Mögel är ju inte alls bra så stort grattis från mig!
Paulina

Jo tyvärr så finns det sådana bostäder trots att vi bor i Sverige, men det beror endast på en extremt oseriös pengak-t hyresvärd som struntar fullkomligt i allt bara han får pengar
_**/Mvh Anne

En god nyhet att denna hyresvärd nu är blåsta på de pengarna i alla fall.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars