Jag har lyckats
Jag tror i alla fall det. Har gjort min första artikel inne på akvariefisk och vart för en gångs skull nöjd faktiskt. Annars har jag så otroligt svårt att vara nöjd med mig själv. Men det här kändes nästan perfekt. Så jag är glad.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Härligt, Åsa! Är säker på att de på Akvariefisk är nöjda också :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Jag läste nyss din artikel inne på akvariefisk och den var jätte bra! Du skrev på ett lättfattligt och enkelt sätt.

#1: Jag hoppas de blir det. Känns liksom bra när man är nöjd med sig själv.
#2: Tack vad roligt att höra. Jag försökte göra så vem som helst skulle förstå Jag tycker det står så onödigt krångligt i många böcker man läser.
Audiatur et altera pars

Jag önskar att jag kunde skriva på ett lika lättfattligt sätt som du skrev din artikel. Så än en gång, jag tycker den var bra formulerad.

Vad kul. :D

Lite smolk i bägaren. Jag hade skrivit fel. Så tydligen var de 7 sidor jag kollade värderna på felaktiga. Så kan det gå. Men det ska rättas till av expertisen så själva värderna blir rätt.
Snällt att säga att artikeln var lättförståelig. För det är det jag var ute efter. Även om det blev fel i alla fall.
Audiatur et altera pars

#6. Ja men liiite fel är väl inte hela världen så länge det går att rätta till.
Vi är ju, trots allt, bara människor och det är ju genom felen man lär sig. Eller hur? :-)

#7: haha, det var rätt anda här inne :-)
Audiatur et altera pars

Ja, positivt tänkande, du vet! :-) Men det stämmer ju, eller hur? Världen går inte under om saker och ting blir rätt på en gång. Blir det inte rätt första gången så på det igen!

haha, ja du har så rätt så.
Audiatur et altera pars

Ser att jag glömt ett ord i mitt inlägg #9.
Vad jag menade var att "Världen går inte under om saker och ting inte blir rätt på en gång". Så skulle meningen se ut men jag tror att andemeningen gick fram ändå. :-)

#11: haha, tänkte inte ens på att ordet fattades. Läste och förstod hur du menade så antagligen satte min hjärna dit ett INTE i alla fall. hihi
Audiatur et altera pars

åsa, den va suverän ;)

Tackar Liinda.
Audiatur et altera pars

Jag som inte ens tycker om att läsa om fiskar fastna :)
Du lyckades med något väldigt svårt ;P

haha, då har jag verkligen lyckats. Tackar igen Liinda.
Audiatur et altera pars

; ) … Varsegod ; )