Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettallt-annat
Läst 708 ggr
Oriel
0

The Sims 2 :D

Jag har precis massinstalletat 5st The sims 2 Som jag lånade ut till min kompis men efter det kraschade datorn så jag var tvungen att låna tillbaka dom igen :)

Jag har bara en fråga om det finns någon The sims 2-nörd vad guldbröllop är för ngt? :)

-' Rebecca Johansson

Faxlin
0

Ohh, Sims2, det var ett tag sedan jag körde det. Kanske dags att köra igång igen. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Men åter till frågan så tror jag att guld bröllop är lika på sims som i verkligheten. Det innebär att dina sims varit gifta i 50 år. ;-)

Audiatur et altera pars

Ciiviic
0

har nog aldrig spelat 2:an tror jag ;P men ska inte säga för mkt ;) hehe..
Men det är nog jätte roligt :)

Oriel
0

Jo men hur vet man att dom har varit gifat i 50år? Oo

När jag spelar så gifter dom sig när dom är unga och sedan när de är "gammla" så klickar jag på telefonen >Orda fest Och sedan står det bara bröllopsdag Oo

Hur länge är 50år i simvärlden? :)

-' Rebecca Johansson

RubHel
0

The Sims 2 är det roligaste som finns! 8) Här har du en supernörd! Håller på att dööö av längtan efter Sims 3!

Faxlin
0

#4: hmm, jag vet inte. Men kanske om du köper till fest paketet eller något. haha. Det finns så många tillägg till dessa så man blir tokig ibland. Men jag hittar inte mitt sims2. Måste leta vidare. Och så måste jag köpa in det där med djuren med. Har ju inte gjort det ännu. Lite dåligt då både jag och alla barnen älskar sims.

Audiatur et altera pars

Oriel
0

Ja the sims 3 kommer ju nästa år :) x'D

Ja, jag får väl köpa några fler :D

-' Rebecca Johansson

Faxlin
0

Men om sims 3 kommer nästa år då blir allt till tvåan mycket billigare. Säger snåla Åsa :-)

Audiatur et altera pars

Oriel
0

Hahah :'D Det kommer nog jag också att göra, för det kommer npg komma många fler the sims 2 spel innan 3an kommer :)

-' Rebecca Johansson