Ingen rök sedan den 24/4!
HAr varit helt rökfri sedan en 24/4! Nu behöver jag inte ens nikotinfritt snus! HAr en dosa i väskan för säkerhets skull, men den ligger bara där….Känner inget sug heller! Tacka CHAMpix för det!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Vad roligt. Är så glad för din skull.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

WOW vad duktig du är Gunilla massa beröm till dig :)
Grattis till dig Gunilla.H! Verkligen 
Grön av avund…. suck….
Skruttis, det ska du inte vara! JAg vet, att det låter, som om jag blivit frälst, men när en sak fungerar, som man tvivlar på från början, det är då det är fantastiskt! Nu talar jag om tabletterna. JAg trodde inte ens på dem, ändå fungerar de! jag har alltså rökt i 44 år och som det känns nu, så undrar jag, om jag nånsin har rökt…. Alltså allt behov är som bortblåst!
som sagt, gröööööön! :-)
jag håller på själv lite att sluta, vissa dagar är det ok , andra dagar ber gubben mig på sina bara knän att gå ut på verandan. Jag ser det som att jag håller på att närma mig målet och endera dagen så… Den kommer! :-) Bara jag inte stressa fram den för då kommer det aldrig att fungera…
Men över dig känner jag mig stolt!
Keep up the good work, girl! ;.)
Ja jag hade själv en väldsigt lång startsträcka. Jag betämde mig, då min käraste väninna fick sin dödsdom i levercancer och slutade i det läget. JAg menar, jag hade väl rökt både ur öron och näsa i det läget. Så jag tänkte, kan hon så kan jag. Så jag sa till alla, att när min råtobak är slut, så är det slutrökt. Det tog lång tid, 10 månader, men jag hade bestämt mig. Sen gjorde jag ett avtal med plastsonsonen, jag lovad bjuda honom på Iron MAiden i juli, om han hängde på mig och slutade snusa. Han är 15 år. Men han fixade det inte. Så nu har jag en bijett över. Ska lägga ut den på Blocket om att jag antingen vill sälja den eller byta mot en Bruce. JAg har jättefina sittplatser. Apdyra biljetter. Tut, tut på plastsonsonen, han får ta konsekvenserna av sitt handlande.. No Iron Maiden, alltså.

oooooh jag vill gå på Iron Maiden :I
Ja, jag är inte billig på den biljetten. JAg betalade själv 1850 kr för båda biljetterna. Bra sittplatser, sektion S1 första raden. Men jag byter gärna bort den mot en Brucebiljett, även om den är på planen.

ooho ska prata med sambon :)