1 år äldre idag...
Jaha, då har man levt 34 år av sitt liv idag då….
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Grattis! Hoppas att du har haft en bra dag…
#1 Tack, jo det har vart en helt underbar dag för mig fast den regnade bort här i Västerås.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Grattis 
#3 Tack 

Grattis =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Tja, lite regn skadar inte! :-)
Här i småland är det såsnustorrt att det är skrämmande. Nu har det äntligen kommit lite regn så jag hoppas att det inte torkar upp på en gång..
#5 Tack
#6 Jag har vart bortskämd med strålade solsken på min födelsedag.

Åh..Grattis till dig!

Grattis i efterskott.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
En tackar allra ödmjukast