Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettdagens-solstråle
Läst 647 ggr
AndreasS
0

1 år äldre idag...

Jaha, då har man levt 34 år av sitt liv idag då….

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

[Norum]
0

Grattis! Hoppas att du har haft en bra dag…

AndreasS
0

#1 Tack, jo det har vart en helt underbar dag för mig fast den regnade bort här i Västerås.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

nera
0

Grattis Glad

AndreasS
0

#3 Tack Glad

AnneN
0

Grattis =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Norum]
0

Tja, lite regn skadar inte! :-)
Här i småland är det såsnustorrt att det är skrämmande. Nu har det äntligen kommit lite regn så jag hoppas att det inte torkar upp på en gång..

AndreasS
0

#5 Tack

#6 Jag har vart bortskämd med strålade solsken på min födelsedag.

Mezzzanina
0

Åh..Grattis till dig!Glad

Faxlin
0

Grattis i efterskott.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AndreasS
0

En tackar allra ödmjukast