Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikett: dagens-solstråle
Läst 576 ggr
AnneN
0

förlovning, flytt, familj =)

Min syster och hennes äldsta sons pappa har hittat tillbaka till varandra =) De förlovade sig den 18/7 helt oväntat (ingen annan än karln visste om att det skulle frias), så nu ska min syster och barnen flytta till södra delarna av landet till gubbens gård =) Och jag hade inte kunnat vara mer glad för dem allihopa =)

De hade frågat äldsta pojken vad han kände inför detta, han svarade: -Äntligen ska jag få känna hur det känns att ha en riktig familj!

Yngsta pojken (4år) som inte har någon som hellst kontakt med sin biologiska pappa pga olika omständigheter, blev jätte glad för att han ska få en snäll pappa som (citerar) "inte dricker full öl och är snäll"

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Sessan1
0

:) Så trevligt det låter. Hoppas det fungerar då.  KUl för 4-åringen att få en snäll "pappa" Underbart det låter.

[Norum]
0

Kul! Blir glad när det löser sig för någon… Önskar dom all lycka och välgång. :-)

Faxlin
0

Vad roligt. Det var en god nyhet. Så underbart att den äldsta pojken får sin familj samlad igen. Och även skönt för den yngsta att få en bra plastpappa.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AnneN
0

#3 jo verkligen =) Nu är äldsta pojken dock mindre glad då han insett att han inte kommer kunna umgås med sina vänner varje dag och måste börja i ny skola. Fast jag tror det kommer att gå bra för jag har hört mycket bra saker om den nya skolan, bla så har de väldigt hård anti-mobbing policy så så fort något i den stilen händer så drar de ihop till möte med föräldrarna. jag tror att han kommer få många nya vänner och hans pappa kör ju lastbil mellan Gbg & Luleå varje vecka så då kan pojken åka med upp och hälsa på sina vänner på lov mm

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Sessan1
0

Låter som en bra skola :)  Kul för äldsta pojken att han kan få följa med och hälsa på sina vänner iaf på lov med mera.

Linn
0

Huwa, här sitter jag med gråten i halsen.. Den meningen från älsta sonen var verkligen klockren och en önskan jag länge hade. Är fruktansvärt glad över att han får uppleva det!

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus