Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettifokus
Läst 698 ggr
Linn
0

Florist.ifokus

Hej!

Jag är Sajtvärd på Florist.ifokus som äntligen blivit lanserad. Jag tyckte att det var dags för ett iFokus för mitt blivande yrke och hoppas på att se många inne hos oss. Lägg upp bilder och frågor så gör vi vårat bästa för att svara eller ta reda på svar. Det är även ett ypperligt tillfälle för att få lite inspiration, det finns många bilder och fler kommer det bli, på sådant vi gjort. Har du något att visa så gör hemskt gärna det!

Mvh Linn, florist.ifokus

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Faxlin
0

Skojigt. Det var verkligen en god nyhet att vi fått in denna sajt böand de andra syskon sajterna här inne under iFokus stora tak.
Hoppas det går riktigt bra med sajten. Och behöver du hjälp med något så bara fråga.

Mvh Åsa Faxlin sajtvärd

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Linn
0

Ja, det är verkligen en god nyhet för mig! Jag har väntat länge på att få upp sajten så nu var det verkligen dags! :) Tjoar till om jag behöver hjälp! Tack!

Linn

LiindaH
0

Härligt. hoppas att sajten kommer gå bra : ) .

Lycka till : )

// Liinda Medarbetare på GodaNyheter

// Liinda

Linn
0

www.florist.ifokus.se

Kom på att en länk kanske inte sitter fel.

Det går bra än så länge! Håller på att samla mig för att visa sajten för hela skolan och gå igenom hur allting fungerar och så. Det som är problemet för mig är att jag hatar att prata inför grupp. Visserligen är vi inte så många på skolan, men det blir väl ungefär en 50-60 florister plus lite lärare.

Linn

Faxlin
0

#4: Nej en länk är aldrig fel :-)
Det där med att prata inför grupp är lite läskigt. Håller med dig där. Men då man pratar om något man verkligen kan så går det konstigt nog lättare än vad man tror. Utsatte mig själv för detta då jag föreläste på en naturbruks skola om illrar. Det var visserligen inte för så många bara ett trettio tal elever, men hemskans så nervös jag var.

Audiatur et altera pars

Linn
0

Jag kommer ju visserligen stå/sitta vid en dator som är kopplad till en projektor och ska visa dom hur hela iFokus fungerar, och bland annat visa att andra sidor finns och så men ändå..

Linn

Faxlin
0

Då måste du bara skicka in dem hit. Här där vi bara får skriva snälla och bra saker :-)

Audiatur et altera pars

Linn
0

Ok, ska se om jag får med det :) Tänkte jag skulle fråga folket om något annat dom är intresserade av och hoppas på att en sådan iFokus sida finns :P

Linn

Faxlin
0

haha, det var ett skämt. Men de är välkomna in hit om de hittar in. Huvudsaken är att de hittar till din sajt ju :-)

Audiatur et altera pars

Linn
0

ja, hittar dom den inte efter min genomgång så är det nog ett hopplöst fall :P

Linn

Faxlin
0

haha, ja då kan det nog vara riktigt hopplöst fall.

Audiatur et altera pars

Linn
0

det skulle jag nog vilja påstå då ^^

Linn