Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettallt-annat
Läst 925 ggr
Linn
0

för mig är lycka?

jag skrev en mening i ett litet "konstverk" som jag gjorde för längesedan i slöjden till mig pojkvän, "Kärlek för mig är en ensam stund med dig". Han är min lycka. Vad är lycka? Vad blir ni lyckliga av?

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Coturnix
0

Jag blir lycklig av att vandra i skogen.

Hawknestgrove
0

När jag ser mina katter

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Karl_Norberg
0

Jag är lycklig nu har tänt lite ljus, gjort capocino och äter en macka,. och lyssnar på bra musik

Linn
0

*putt*

Linn

Johanna
0

jag blir lycklig av min sambo Daniel.. :) är fortfarande som nykär i honom…

sen gör hösten mej lycklig, bara älskar att få klä på mej lite xtra kläder…

den största olyckan i mitt liv börjar förvandlas till en liten lycka igen… då det i november kommer att komma en ny häst till mej. ett litet sto vid namn Natasja.,.,, det gör inte riktigt lika ont att tänka på min kille som jag var tvungen att ta bort när jag tänker på henne..

Jenna-Gun
0

Lycka för mej är min man och mina katter. De accepterar mej som jag är , med fel och brister.

Så har jag kastat ut de flesta tvångs-måsten ur mitt liv.

Det känns fantastiskt.

mimmie.k
0

Før mig ær lyckan mitt liv med min katt, min fæstman och mitt nya jobb som jag trivs så bra på… Ær inte livet underbart?

Linn
0

#7 ibland, men inte alltid, och då är det bra att kunna ta fram det som man blir lycklig av. :)

Jag är även lycklig över att jag och Daniel har hållt ihop i 4år på måndag, vi har även varit förlovade i 1år då. :)

Linn

Faxlin
0

Lycka för mig. Det är att lyckas göra andra glada.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Turnado
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När jag får se Ture. När vi fick han inte ledtam & nu en Ängel (vit oxå)

Malin-A
0

Lycka för mig är att må bra =D

senna
0

Lycka för mig är mina kaniner. Och min familj! <3

Linda
0

Lycka för mig är mina barn när de skrattar och när familjen är i harmoni.

BitteS
0

Min lycka finns i många former.

Träffa barn och barnbarnen. Ett jobb att gå till. Att vakna utvilad på morgonen. Få vandra runt i skogen. Gosa med vår katt när hon är på sitt allra bästa humör. Det gäller bara att öppna ögonen och se lyckan där den finns.

Vi har SÅ mycket att vara lyckliga över som vi allt som oftast tar för givet. Oftast tänker vi inte på det förrän vi mist det.

Pernilla
0

Oh! Att vakna på morgonen av att bebisen buffar omkring och sträcker på sig i min mage. Det är en lycka som är helt galet lycklig…

BitteS
0

#15 Det är en lycka så personlig och speciell att den är svår att beskriva för dem som inte upplevt den själv. Grattis till dig som får lyckan att vara med om detta underverk.

solskensbarn
0

Lycka är när man kan bli euforisk över små saker i vardagen, en god kopp te, att man har lust att laga mat, när vovven lägger huvudet på sne, när man hör bra musik, när bästa kompisen ringer. Jag försöker att komma ihåg alla de där små sakerna, å då blir man gladare som människa tror jag, och det behövs inte mycket för att man ska vara nöjd!

Sovgott
0

Lycka är att känna att jag är närvarande i ögonblicket, känna att jag inget hellre vill än att vara just HÄR just NU.

[Niike]
0

Lycka för mig .. Det är djur av alla slag. Jag blir så otroligt lycklig av att umgås med mina djur :) <3  
Och så blir jag lycklig av att vara ute, springa i skogen och att göra andra människor glada ^^

melia
0

Åh! när jag kommer hem från jobbet och min minsta lilla skrutta sträcker armarna mot mig och jag äntligen får hålla henne efter en heeel lång dag av längtan Glad Det är lycka!

myriis
0

Lycka för mig… Hm…
Mina djur, min familj och när jag inte känner mig stressad utan kan ta det lugnt. Även mina allra bästa vänner får mig att må toppen, vet inte vad jag skulle göra utan dem!

Doris
0

Lycka för mig är mina barn och min sambo   utan dom skulle livet vara tråkigt.Lycka är också att kunna vara ute göra upp eld och sitta på min favoritplats .

Allting är möjligt

Linn
0

puttar lite.

Linn

LiindaH
0

Jag blir lycklig av att min sambo är så extremt underbar.
Åh över att alla mina pälsar är så underbara oh helt perfekta ;D

// Liinda

spindelfot
0

lycka är.. genomtänkta överrasknings-presenter, kanske inte presenten i sig, utan att någon har tänkt på dig och velat göra dig glad, och visar det med en gåva.

Min man är suverän på gåvor, när han känner att jag är lite nere så kan han påväg hem från skolan ha köpt en glasstårta eller liknande, bara sådär, för att jag ska bli glad. Vi köper ofta gåvor åt varandra i affären, chokladaskar, tidningar, blommor, så är det roligt när man kommer hem och kan säga jättelurigt, att 'man har köpt en hemlig present som ligger i kassen'

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

spindelfot
0

en annan grej som gör mig jätteglad.. är att hämta min son på dagis, ögonblicket när man träder in och han får syn på mig, och blir JÄTTEGLAD, säger 'men heeej' och börjar peka på mig och ropa 'mamma mamma' han strålar som en sol, då känner jag mig verkligen så omtyckt och behövd!

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus