Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettdagens-solstråle
Läst 635 ggr
Linn
0

Läkarbesök

Jag har väldigt länge haft problem med mina knän och min rygg så i går var jag på vårdcentralen för att få lite remisser skickade hit och dit och det gick fin fint.

Det skickades en remiss till plastikkirurgin, mina bröst är oproportioneliga (hur sjutton nu det stavas) mot min kropp så jag behöver MAAASSA information från dom ang förminskning och vad detta kan ge för effekt. Jag får av dem snedbelastning i min rygg och fruktansvärt ont i rygen, axlar och nacke.

Sedan skickades det en remiss till ortopeden för att kolla upp mina knän. Har haft problem med dem sedan jag var 9-10 år. Så nu hoppas jag på att dom ska kunna fixa till knäna också.

Både mamma och pappa har/har haft problem med knän och rygg. Vet inte om detta beror på andra orsaker, deras problem eller om jag fått det genetiskt från dem.

Så jag är i alla fall jätte glad över att jag förhoppningsvis kommer få ordning på mitt ont i min kropp.

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

LiindaH
0

Underbart att du kommer få hjälp

// Liinda

Linn
0

Ja, det har dröjt lite för länge kan man säga!

Linn

Faxlin
0

Skönt att du äntligen ska få hjälp. Trist bara att det ska ta så lång tid att få hjälp i Sverige.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

LiindaH
0

Linn - Ja sådant är inte alls roligt. Men skönt att det börjar bli lite fart nu : )

// Liinda

[Niike]
0

Hoppas det blir bättre för dig! Inte kul att gå omkring och ha ont i kroppen..!

LiindaH
0

precis jag kniper min högra stor tå för dig, för tummarna är upptagna med ditt lägenhets sökande. åh kan tyvärr inte använda vänster, för den kan jag inte böja ;P

// Liinda

Linn
0

Tack så mycket för era kommentarer! Inom en månad ska jag ha en bekräftelse på att de fått min remiss och sedan inom 3 månader ska jag ha en tid för bedömning. Och eftersom att jag har den här vård garantin så kan det bli var som helst i västra götaland. Kan ju bli en bit att åka… Men men.. Hoppas på att få komma till bengtsfors sjukhus, pappa var där med sitt knä och kunde inte bli mer nöjd än vad han är med dem.

Linda, du är allt bra gullig du! :) Annars kan du ju vänta lite med att hålla tummarna för detta, annars misstänker jag att din tå kommer hinna trilla av innan jag får komma till dem.

Linn

LiindaH
0

Nu böjer jag min tå ;D .

hihi

Tror jag får operera min tå så att jag kan böja den med

// Liinda

Linn
0

Hihi, du är allt bra go du Linda! :)

Linn

LiindaH
0

Klart man ställer upp så gott man kan : )

// Liinda