Helgen har jag inte gjort något som helst speciellt.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Andreas, halloween som är så roligt
// Liinda
Nej fy f*n. Förstår mig inte på varför vi ska apa efter amerikanarna i precis allt. Tacka vet jag förr när man enbart åkte ut till kyrkogårdarna för att hedra sina nära och kära som avlidit genom att tända ljus på gravarna eller i minneslunden. Tyvärr så glömde jag bort och åka till min fars grav, vilket jag inte har bra samvete för. Dumma mig….
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

jag vart ju på fest i Göteborg utklädd till school girl vilket inte var helt uppenbart enligt vissa… Bilder finns på facebook.. Väntar på att få dom till mig…

ja alla tycker vi olika.
Jag älskar Halloween men det är nog bara för mamma är besatt av det, hon har bott i USA i flera år förut ;P
Men det kommer fler dagar.
Själv beslöt jag tidigare iår att inte sätta min fot på en kyrkogård förrän det är min mamma som ligger där.
Brukade åka till min gammel morfar ganska ofta och sitta i timmar och prata innan
// Liinda

Jag firar inte hallowene. Men jag var till minneslunden där min mamma ligger. För först gången sedan de jordfäste henne där utan tillåtelse från mig. Så fem år för sent. Men jag var dit i alla fall och tände ett ljus.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
inte gjort ett endaste dugg!:P