Nu är det gjort.
Idag har jag gjort dagens goda gärning genom att i 3 timmar hållt på med våran frys och frostat av den. Det var på tiden kan jag lova. Medans frysen frostats av så har allt i frysen fått stått ute på altanen i +5 grader, hoppas bara inget hunnit tinat.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Oj vad du har vart duktig då ;)
// Liinda
Japp trots att man är sjuk.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Du är en redig kar med andra ord ;)
// Liinda
Jo, jag är väl det. Do what a man got to do…

haha klockrent ;D
// Liinda

Ja det är verkligen en god gärning. För tråkigare syssla får man nog leta efter.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#6 instämmer till fullo med dig.
Men man kan hitta lite konstiga saker, i alla fall i frysboxarna.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#8 Vet exakt vad du pratar om, hittade massor med konstigheter i frysboxarna som jag tog rätt på efter min avlidna far.

#8: Det värst vi hittat i en frysbox var sambons systers son.
Han var bara en liten bebis och storasyster till honom ville inte ha en lillebror. Tack och lov hittades han snabbt nog för att överleva. Men det var en nerkyld bebis.
Audiatur et altera pars
#10 Holy smoke…
Ville inte heller ha småsyskon när jag var liten så jag bad mamma stoppa tillbaka henne i magen.
*10 Jösses! 
Tur att jag är yngst i min syskonskara.. 

#11: Lite snällare at be mamma stoppa tillbaka lillasyster i magen i alla fall :-)
#12: Han var minst få han med när han hamnade i frysen. Så jag är nog glad att jag inte är minst :-)
Audiatur et altera pars
#10 Herregud! Mordförsök ;P vilken stolle till storasyster. Till o med värre än min.