En god nyhet för mig...
… Och alla andra bandy fantaster.
Idag är det äntligen bandy premiär, Västerås SK borta mot Sandviken på Jernvallen. Kom igen grön vitt, full poäng med hemm till Västerås.
Bilden är gjord av mig 1992.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Ohh, jag håller på SAIK. Har dejtat en kille i SAIK för flera år sedan så det sitter i :-)
haha, ja du hör vilket sportintresse jag har. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ledsen, Andreas…bandy…suck ! 
Fast å andra sidan, fotboll och hockey är jag heller inte intresserad av.
Känner inte många som är så totalt ointresserade av lagsporter som jag är.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

#2: Jag är nog lika ointresserad som du är.
Audiatur et altera pars
#1 & #2 Inga problem, alla har vi en eller flera passioner i livet och reptiler och bandy är mina.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Det blev full poäng hem i bagaget för Västerås Sk och vinst med 4 - 3 borta mot Sandvikens AIK.
Det gjorde "ni" bra ! Grattis ! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Grattis till vinsten.
Audiatur et altera pars
#6 & #7 Det tackar vi för.