Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettljus-i-mörkret
Läst 708 ggr
Anders 50
0

Mycke läsning

I dag låg det två "månadstidningar" som jag prenumererar på, en dator tidning och en jakt tidning, och favoriten, veckotidningen Land, i brevlådan.

Nu när kvällarna blivit långa ser man verkligen fram emot när det dimper ner nåt läsbart i brevlådan. Så nu är denna helgen räddad. 

Prenumererar du också på tidskrifter ?

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

AnneN
0

Jepp jag prenumererar på Härliga Hund =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

AndreasS
0

Enda jag har är våran lokaltidning VLT som kommer måndag tom lördag.

Sen har vi Kalle Anka och W.I.T.C.H till dom äldsta barnen.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

AnneN
0

#2 erkän att du läser barnens tidningar också Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

AndreasS
0

Ja kalle men inte witch.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Faxlin
0

Vi prenumererar enbart på tidningar till barnen här hemma. Det är Kalle Anka och Fantomen och Penny och Wendy. Och jag läser alla deras tidningar kan jag skvallra om :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anders 50
0

Jag prenumererar på några tidningar och sen kommer det en hel del som har anknytning till jobbet. Och som tur är kommer de som regel inte samtidigt, så man har lite att bläddra i tills nästa dimper ned.

David
0

Jag har en hel drös tidningar, de flesta är dock p.g.a. jobbet. Men det är mest (övervägande) facktidningar.

Privat har jag "bara" Borås Tidning (morgontidningen) och så… får jag väl erkänna, Humorklassiker (Lilla Fridolf och Åsa-Nisse).

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

LiindaH
0

oj vad ni har tidningar ;)

Nope ingenting här hemma.
Jag har full jå att läsa vad ni skriver här inne, så jag skulle kasta massa pengar i sjön ;)

// Liinda

Faxlin
0

haha den var bra Liinda. Ska jag använda när barnen tjatar om tidningar. gå in på iFokus :-)

Audiatur et altera pars

LiindaH
0

haha ja ;P

// Liinda

Faxlin
0

Tror du de köper den förklaringen till att mamma slutar köpa tidningar?

Audiatur et altera pars

LiindaH
0

Nope, eller kanske om Malin får sin dator :P

// Liinda

Anders 50
0

Jo, ibland får tidningarna vänta för att man ska hinna läsa allt som ni lustigkurrar skriver här.     Skrattande

LiindaH
0

haha, va? Lustikurrar?
Vilka är de ?

// Liinda

Anders 50
0

Här finns många som förgyller trådarna med sina roliga och läsvärda inlägg.   Glad

LiindaH
0

Japp du är en av dom

// Liinda

Linn
0

Håller med Linda, har fullt upp att läsa allt som skrivs här på iFokus :) Och det är jag väldigt nöjd med. Sedan blir det en och annan bok också. Är fruktansvärt dåligt uppdaterad om vad som händer här i världen. Fick exempelvis reda på dagen innan presidentvalet i USA skulle äga rum att Filip och Fredrik skulle ha valvaka på 5an eller något på en reklam mellan något program jag såg på. :P Sån är jag.

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

David
0

Men när jag får Lilla Fridolf får faktiskt iFokus vänta några minuter! Skäms

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...