Underbart det låter. Tvätta täckena gör man ju inte allt för ofta… Hmm.. Kanske borde göra det sen när jag fått lägenheten, där finns ju torktummlare!

haha, ja tänk vad man blir duktig på att fixa saker när man vaknar mitt i natten med att dottern har kissat ner allt :-)
Men det gäller att se det positiva i det hela. Nu vart duntäcken och allat tvättat. Så i natt blir det riktigt mysigt att krypa ner i sängen. Och jag ska inte glömma att påminna tösen om toaletten innan sänggående denna gång :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Vi hade en katt en gång, som fixade så att täckena blev tvättade.
"She is no more"
som dom sa i Monthy Phyton sketchen med papegojan.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

haha, förlåt att jag skrattar. Man kan hålla sig för skratt när katter gör sådant. Det luktar dessutom så mycket av kattkiss. Ibland går dt inte ens att få bort med att man tvättar. Skönt att det fungerade för er att få bort det i alla fall.
Då är barna kiss lite snällare. Även om inte det heller är roligt att vakna i precis. Men vad gör man när man har barn :-)
Audiatur et altera pars
En enda gång har någon av mina katter skvätt i sängen, och det var Wilma, och en liten liten skvätt när hon troligtvis tyckte jag sov för länge, för hon gjorde det på mina fötter 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
#4 Alltså, det var katten som kom bort. Tyvärr.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

#6: Usch då. Beklagar. Sådant är aldrig roligt.
Audiatur et altera pars