Goda Nyheter iFokus

Goda Nyheter

Etikettpå-löpsedeln
Läst 772 ggr
AndreasS
0

Dagens möte

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag var det mästar möte i bandyns elitserie på ABB Arena Syd här i Västerås mellan Västerås SK och Edsbyn IF. Kunde dessvärre inte närvara själv men höll kollen via text-tvn. Vinnande i striden gick Västerås med 6-5 efter 90 minuters spel. Och i coh med det så gick mitt kära Västerås upp i serieledning med Edsbyn som 2:a. Härligt!

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

LiindaH
0

woohoo det är ju suveränt ;P
Inte för att jag har någon koll ;)
Men det är ju Västerås :)

Jag ska snart till Västerås, då måste du gå ut med vovven så jag får titta på håll :P

// Liinda

Faxlin
0

ohh, vad fuskigt. Liinda ska få se den sötaste bebisen jag sett på foto på länge.
Grattis till vinsten :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

LiindaH
0

haha men det är ju inte ens säkert han vill eller kan :P
Eller om jag vågar :P

// Liinda

AndreasS
0

#1 Bara och hojta till så kan vi ses uppe på bäckby centrum.

#2 Hon brås på sina föräldrar. kika här på dom far heter Miklo och mor heter Kuhlta.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

LiindaH
0

#4 - hehe oh spännande, om jag står vid ICA kan du stå vid fontänen så jag slipper bli rädd Oskyldig

// Liinda

AndreasS
0

#5 Hahaha, min hund är abolut helt ofarlig. Jag svär på min fars grav på det.

LiindaH
0

#6 - haha ah vi får väl se. haha.
usch nu blir jag nervös

// Liinda