wall of fame
japp jag har vunnit med min ena tatuering på wall of fame på bodyart.ifokus :) grattis till mej 

Grattis Puman :)
// Liinda
tack pinglan :D nu har ja även skrivit ihop en liten text om hur den blev till :D

Underbart, kan du itne visa den texten här ??
// Liinda
jag skulle skriva när jag gjorde den vart jag gjorde den och va den kosta och sen sist varför jag gjorde den :)
jag gjorde den i februari 2007 på House of Pain. de tog ca 40 min att göra den och den kostade 700kr :)
jag gjorde stjärnorna då jag och min nuvarande sambo var nykära, vi hade pratat om att göra stjärnor så vi blev nog inspirerade av varandra :) och så e de ju så snyggt med!
han gjorde en stjärna i nacken en vecka innan jag gjorde mina sju :)
så mina stjärnor står nog för kärlek :)
ska bli spännande å se hur texten blir sen :)

Vad fint : )
Ja ska bli intressant :)
// Liinda
<3 japp ;D kääärlek ;D

Grattis, vad skojigt för dig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
tack :)
Grattis !
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#0 Stort grattis.
Jag ska berika min kropp med en gaddning. Detta för att visa min kärlek till mina söner. Motivet har jag precis fixat till dels skissat och ritat själv samt gjort lite finlir med photoshop. motivet blir ett kors, tribes, skuggor och en banderoll med mina söners namn Michael & Elias.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
#10 tack :)
åh de låter jättefint! :) hoppas man får se en bild sen :)
Ska boka tid när min ekonomi godkänner en gaddning. Men skissen har jag =)
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Vad fin :D
// Liinda
#13 Tack.
åh den va jättefin :D

#12: Klart snygg. Ser fram emot att få se den på plats med sedan.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Det kommer ska försöka få min mor och styvfar om att köpa ett presentkort i julklapp =)

OOh, den var riktigt snygg Andreas!
#18 Det bugar jag för. Hade tydligen inte tappat den 5:a jag fick i bild i slutbetyget från 9:an 

:p Tydligen inte.